شناسه خبر : 107400
چهارشنبه 20 دي 1402 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جدول نمایش مرکزی آثار چهاردهمین جشنواره عمار در سینما فلسطین

بنابر اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، نمایش مرکزی آثار بخش مسابقه جشنواره در سینما فلسطین تهران از تاریخ ۲۲ الی ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از عمارفیلم، بنابر اعلام دبیرخانه چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، نمایش مرکزی آثار بخش مسابقه جشنواره در سینما فلسطین تهران از تاریخ 22 الی 28 دی‌ماه 1402 از ساعت 09:00 تا 22:30 صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که شرکت در اکران‌های جشنواره کاملا رایگان می‌باشد.

همچنین همانند دوره‌های پیشین، فرصتی فراهم شده‌است تا علاقه‌مندان بتوانند منتخب فیلم‌های این جشنواره را به‌صورت رایگان و با اینترنت نیم‌بها در سامانه عماریار تماشاکنند. اکران برخط در سکوی عماریار 24 ساعت پس از اکران در سینما فلسطین انجام خواهدشد. عموم علاقه‌مندان برای تماشای آثار از 23 دی‌ماه 1402 می‌توانند به تارنمای عماریار به نشانی AmmarYar.ir مراجعه‌کنند. اکران‌های برخط به صورت رایگان و در سه سانس ساعت 10، 16 و 22 در سکوی عماریار صورت می‌گیرد.

 

روز اول – جمعه 22 دی‌ماه

دریافت فایل

 

روز دوم – شنبه 23 دی‌ماه

دریافت فایل

 

روز سوم – یکشنبه 24 دی‌ماه

دریافت فایل

 

روز چهارم – دوشنبه 25 دی‌ماه

دریافت فایل

 

روز پنجم – سه شنبه 26 دی‌ماه

دریافت فایل

 

روز ششم – چهارشنبه 27 دی‌ماه

دریافت فایل

 

روز هفتم – پنجشنبه 28 دی‌ماه

دریافت فایل

 

جهت دریافت برنامه نمایش از اینجا اقدام نمایید.

منبع: عمار فیلم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi