شناسه خبر : 107498
دوشنبه 25 دي 1402 , 07:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدای دانشجوی کرمانشاهی در دانشگاه پیام نور

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در این یادواره گفت: رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران شناساندن سبک سیره شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان و آینده ساز کشور است.
 
یادواره شهدای دانشجوی کرمانشاهی در دانشگاه پیام نور برگزار شد
  به گزارش ایثار،  خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در یادواره شهدای دانشجوی کرمانشاه،  با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام به ویژه شهدای دانشجو و شهدای حمله تروریستی اخیر کرمان گفت: شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس سلاح قلم را در راه دفاع از آرمان‌های میهن اسلامی و انقلاب زمین گذاشته و با حضور در جبهه های حق علیه باطل دوشا دوش دیگر اقشار مردم به دفاع از کیان اسلامیمان پرداختند. در طول عمر با برکت نظام مقدس اسلامی شهدا و ایثارگران از خود از تمام هستی خود گذشتند تا به ما عزت، عظمت و سربلندی را هدیه کنند.
  وی با اشاره به این مطلب که استان کرمانشاه تعداد 96 شهید دانشجو را تقدیم انقلاب کرده است افزود: دانشجویان در منظر شهید گرانقدر آیت الله بهشتی بسان موذنین جامعه هستند و بواقع دانشجویان در دانشگاه محور تحول و فعالیت جامعه و چشمان تیزبین ملت و کشور برای انجام  تحولات مختلف در بستر جامعه هستند. رسالت بنیاد حول محور فعالیت های فرهنگی و شناساندن شهدا و ایثارگران به جامعه به ویژه نسل جوان است و برگزاری اینچنین مراسمی خود نمونه بارزی از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در متن است.
  دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان با اشاره به این مطلب که فلسفه شهادت و سیره شهدا چراغ راه همه ماست تصریح کرد: شهادت بک اتفاق و تصادفی نیست که در طول زندگی یک انسان رخ داده باشد بلکه شهدا با رسیدن به معنویات و طی طریق دوست به درجات عالی و در نهایت به فیض شهادت نائل آمده اند.
  مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه، بنیاد  و دانشگاه را دو پایگاه مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت مسیر را برای ما ترسیم و به یادگار گذاشته تا جامعه ما به اوج ترقی و تعالی برسد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi