شناسه خبر : 107501
دوشنبه 25 دي 1402 , 07:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عملیات فراجا علیه تروریست‌های جیش‌الظلم

۴ عامل اصلی ‌حمله تروریستیِ ‌راسک دستگیر شدند‌

فاش نیوز - در پی عملیات بزرگ مبارزه با تروریسم فراجا، ‌چهار ‌عامل اصلی و دخیل در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک که شب حادثه حضور داشتند، دستگیر شدند.
در این ‌‌عملیات‌ غافلگیرانه، این 4 تروریست زنده و سالم دستگیر شده‌اند و ‌تعدادی سلاح و تجهیزات ‌از جنایتکاران کشف و ضبط شد.
به گزارش تسنیم، در پی حمله ناجوانمردانه تروریست‌های جیش‌الظلم‌ به یک مقر انتظامی در شهرستان راسک، 11 نفر از پرسنل انتظامی به شهادت رسیده و تعدادی از نیروهای فراجا نیز مجروح شدند. در این حمله تروریستی، نیروهای پلیس حاضر در این مقر شجاعانه با این تروریست‌ها به مقابله پرداختند.
در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک، «مسلم شجاعیان»، «احسان بابایی»، «پوریا شیخ»، «ابوالفضل شهریاری»، «محمدحسن براهویی»، «علیرضا اکبر مزار»، «علی دشت‌پوری»، «حسن بابانیا»، «احمد خمری»، «مجید فیروز‌نیا» و «حمید رضایی‌امین» به شهادت رسیدند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi