شناسه خبر : 107555
سه شنبه 26 دي 1402 , 08:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «رئیسی نافچی» آسمانی شد

فاش نیوز - حاجیه‌خانم «ماه بیگم احمدی» مادر شهیدان گرانقدر «جمشید و نادر رئیسی نافچی» آسمانی شد و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
 
مادر شهیدان گرانقدر «رئیسی نافچی» آسمانی شد

به گزارش «ایثار»، حاجیه‌خانم ماه بیگم احمدی مادر شهیدان گرانقدر «جمشید و نادر رئیسی نافچی» آسمانی شد و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
درگذشت این اسوه واقعی صبر، ایثار و ایمان موجب تأسف و تاثر شد.
مادر مؤمنه و فداکاری که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد و بی‌گمان کلمات و واژه‌ها قادر به ستودن صبر و بردباری این بانوی والامقام نیست.
گفتنی است شهید والامقام جمشید رئیسی نافچی نهم آذرماه 1338 در شهرستان آبادان به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند از سوی ژاندارمری در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم مهر 1359 در محور آبادان ماهشهر براثر اصابت ترکش شهید شد. مزارش در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
شهید گرانقدر نادر رئیسی نافچی بیست و سوم آذرماه 1340 در شهرستان آبادان به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. کارمند جهاد سازندگی بود. بیستم اسفند 1366 در بمباران هوایی شهرکرد براثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای شهر نافچ قرار دارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi