شناسه خبر : 107565
سه شنبه 26 دي 1402 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشن روز پدر، برای پدرانی که فرزندشان شهید شده

فاش نیوز - به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین (ع) جشن روز پدر، برای پدر شهیدانی مثل دختر کاپشن صورتی، آرمان علی‌وردی، روح‌الله عجمیان و ... در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار می‌شود.

جشن روز پدر، برای پدرانی که فرزندشان شهید شده

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام هیأت صراط الزهرا(س) دختران انقلاب، جشن روز پدر برای پدران شهیدان در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار می‌کنند.

در این برنامه پدر شهید ریحانه سلطانی‌نژاد معروف به دختر کاپشن صورتی که ۸ عضو خانواده خود را در حادثه تروریستی کرمان از دست داده، پدر شهید مدافع حرم محمد کامران، پدران روح‌الله عجمیان و آرمان علی‌وردی از شهدای اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱، پدران شهید مجید قربانخانی، مرتضی عبداللهی، رسول خلیلی، حمیدرضا اسداللهی و اصغر پاشاپور از شهدای مدافع حرم، پدر شهید فائزه رحیمی از شهدای حادثه تروریستی کرمان، پدر شهید امر به معروف علی خلیلی، پدر شهید مدافع حرم علی آقاعبداللهی که ماه گذشته در حالی که ۸ سال از شهادتش می‌گذشت پیکرش در سوریه تفحص شده و به کشور بازگشت، پدر شهد مدافع حرم مرتضی کریمی که پیکرش سال ۱۳۹۴ و ۶ سال پس از شهادتش تفحص شده و به کشور بازگشت، پدر شهید دانشمند هسته‌ای مصطفی احمدی روشن، شهید محمدحسین حدادیان که به عنوان مدافع حرم به سوریه رفت اما سال ۱۳۹۶ توسط دراویش گنابادی به شهادت رسید و پدر شهید مدافع حرم محمد پورهنگ  که از طریق مسمومیت با آب ترور بیولوژیکی شد حضور پیدا می‌کنند.

این مراسم ساعت ۳ عصر چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه، در مجموعه فرهنگی سرچشمه واقع در پایین‌تر از میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه صیرفی‌پور برگزار می‌شود و شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi