شناسه خبر : 107575
سه شنبه 26 دي 1402 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقوق فعلی کفاف زندگی خانواده شهدا را نمی‌دهد

فاش نیوز - قاضی‌زاده هاشمی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مستمری هفت میلیون تومانی به والدین شهدا پرداخت می‌کند که با این مبلغ نمی‌شود زندگی کرد.

کد خبر: ۶۴۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴ - 16January 2024
 

حقوق هفت میلیونی کفاف زندگی خانواده شهدا را نمی‌دهد«سید امرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با اشاره به وضعیت بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: انتظار خانواده‌ شهدا و ایثارگران رسیدگی بهتر است که مستلزم داشتن منابع مالی است.

وی افزود: دولت و مجلس توجه لازم را دارند، اما با توجه به شرایط معیشتی و تورم، حمایت‌ها کفایت نمی‌کند و خانواده‌ها با مبالغ اندک زندگی‌هایشان اداره نمی‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان این نکته که بیش از ۵۰۰ هزار نفر به طرق مختلف از ما حقوق دریافت می‌کنند، افزود: بنیاد شهید مستمری هفت میلیون تومانی به والدین شهدا پرداخت می‌کند که با این مبلغ نمی‌شود زندگی کرد و اگرچه نسبت به سال قبل که حقوق‌شان چیزی حدود سه و نیم میلیون تومان بوده دو برابر شده است، اما به علت گرانی‌ها اثرش در زندگی کمرنگ است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما اگرچه مبلغ حداقلی را پرداخت می‌کنیم، اما این میزان کفاف زندگی را نمی‌دهد و هر چقدر دوستان مجلسی دست ما را باز کنند خدمات ما قوی‌تر خواهد شد.

اینستاگرام
باسلام خیر جناب رئیس : منابع مالی قسمت بسیار کوچکی از ماجراست خانواده شهدا یک احترام حداقلی توقع داشتند که فی الحال در دوره ریاست جنابتان به حداقل رسیده است .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi