شناسه خبر : 107682
یکشنبه 01 بهمن 1402 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«شب‌های بله‌برون» شلمچه با روایتگری حاج حسین یکتا

فاش نیوز - ویژه‌برنامه «شب‌های بله‌برون» در ایام راهیان نور و در ۲ دوره ۲۵ روزه و یک هفته‌ای برگزار می‌شود. حاج حسین یکتا در این برنامه با محوریت عملیات کربلای 4 و 5 روایتگری می‌کند.

«شب‌های بله‌برون» شلمچه با روایتگری حاج حسین یکتا

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، ویژه‌برنامه «شب‌های بله‌برون» در ایام راهیان نور و در ۲ دوره ۲۵ روزه و یک هفته‌ای برگزار می‌شود.

این ویژه‌برنامه به گفته برگزارکنندگان آن با میزبانی شهدای عملیات کربلای ۵ برگزار می‌شود و در بنر آن نوشته شده: «همان‌ها که در شب‌های قدر انقلاب اسلامی سرنوشت این کشور را از سر نوشتند.»

یکتا روز بیست و ششم دی‌ماه در یکی از برنامه‌های خود گفته بود: «شب‌های کربلای ۵ شب‌های قدر انقلاب است‌؛ شب‌هایی که بچه‌های ما فقط آتش و گلوله و دود می‌دیدند.»

این ویژه‌برنامه بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه تا جمعه ۴ اسفندماه ۱۴۰۲ و شنبه ۱۲ اسفندماه تا شنبه ۱۹ همان ماه با روایتگری محمدحسین حسینی یکتا معروف به حاج حسین یکتا، عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار در یادمان شهدای شلمچه که عملیات کربلای ۵ آنجا انجام شده، برگزار می‌شود. 

همچنین از ساعت ۳ عصر همان روزها برنامه دیگری در نهر خیّن که عملیات‌های کربلای ۴ و کربلای ۵ در آن انجام شده و تعدادی از غواصان رزمنده به شهادت رسیده‌اند، برنامه دیگری برگزار می‌شود که میزبان علاقه‌مندان است. 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi