شناسه خبر : 107714
دوشنبه 02 بهمن 1402 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهردار تهران: تشکیل قرارگاه فرهنگی در گلزار شهدای تهران در حال مناسب‌سازی است

فاش نیوز - زاکانی با بیان اینکه گلزار شهدا با ظرفیت فرهنگی عظیمی که دارد مکانی مناسب برای تبدیل شدن به قرارگاه فرهنگی کشور است، گفت: تشکیل این قرارگاه در حال مناسب‌سازی است و با اجازه خانواده شهدا انجام خواهد شد.

کد خبر: ۶۰۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۲ - 22January 2024
 

شهردار تهران:«علیرضا زاکانی» در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی در گلزار شهدای تهران و حضور دانش آموزان در گلزار شهدا برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: بهره‌مندی از این قرارگاه در کنار حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی و قبور مطهر شهدا فضای معنوی و اردوگاهی را ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: گلزار شهدا با ظرفیت فرهنگی عظیمی که دارد مکانی مناسب برای تبدیل شدن به قرارگاه فرهنگی بزرگ کشور است.

زاکانی درباره احداث قرارگاه مذکور گفت: این موضوع با بررسی‌های انجام شده در مسیر ساخت است؛ و همکاران در حال مناسب‌سازی آن هستند.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین منبع هویت بخشی به گلزار شهدا هستند، خاطرنشان کرد: مقدمات انجام این کار با برخی مشکلات همراه بود و مطمئننا این کار با اجازه خانواده شهدا انجام خواهد گرفت چون یک کار عمومی است و امیدواریم به نتایج قابل قبولی برسد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi