شناسه خبر : 107769
چهارشنبه 04 بهمن 1402 , 15:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده تاکستان:

هیمنه نظامی اسرائیل در جنگ غزه شکسته است

رحمانی یکی از ویژگی های مهم لایحه بودجه سال آینده را بحث همسان‌سازی بازنشستگان - که ایثارگران بخشی از بازنشستگان را تشکیل می دهند - عنوان کرد و...

فاش نیوز - نماینده مردم تاکستان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه گذشت زمان در جنگ غزه را باعث عیان‌تر شدن بیش از پیش شکست هیمنه رژیم صهیونیستی اسرائیل و به زوال و نابودی نزدیک‌تر شدن آن عنوان کرد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ط گفت و گوی اختصاصی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری از زوال و نابودی رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک و ضربات مهلک و مرگبار رزمندگان فلسطینی و محور مقاومت خاطرنشان کرد: «در مورد وضعیت منطقه و جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه باید بگویم ان‌شاءالله بزودی رژیم جنایتکار اشغالگر قدس بزودی زود محو و نابود خواهد شد و این جنایات صهیونیست ها نشان از افول یک دولت ظالم ستمگر، کودک‌کش است.»
نماینده ایثارگر مجلس یازدهم با محکوم کردن حمایت مالی، نظامی و سیاسی کاخ سفید از رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اما کثیف‌تر از حاکمان صهیونیستی، دولت آمریکاست که از کشتار مردم بی‌گناه و کودکان در غزه توسط ارتش تا بن دندان مسلح اشغالگران حمایت و پیشنهاد آتش بس را در سازمان ملل وتو می‌کند.
عضو مجمع نمایندگان استان قزوین با تاکید بر وحدت کشورهای مسلمان در قضیه فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست ها متذکر شد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری آبرو و حیثیت و هیمنه‌ی آمریکا و اسرائیل در غزه و منطقه بر باد رفته و شکسته شده است و قطعا این دو رو به زوال هستند و مظلوم مقتدر به هر حال پیروز خواهد شد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با محکومیت سکوت و محافظه‌کاری برخی از کشورهای اسلامی اظهار داشت: دنیای اسلام، مسلمانان و محرومین جهان باید حمایت و پشتیبانی‌ خود را از مردم غزه و جبهه مقاومت به طور علنی اعلام کنند. همچنین تظاهرات و اعتراضاتی که در نقاط مختلف جهان برعلیه جنایت اسرائیل و آمریکا انجام می شود نشان‌دهنده فطرت انسانی است که همواره از حق و عدالت مظلوم دفاع می کند.

عضو کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بررسی بودجه سال 1402 در صحن علنی در خصوص وضعیت معیشتی ایثارگران در سال‌ آینده تصریح کرد: مسئله ایثارگران برای ما یک مسئله بسیار مهم در برنامه هفتم و لایحه بودجه است و پیشنهادهایی برای آن ارائه شده است. البته بحث مصوبات ایثارگری باید یک چیز پایداری باشد و فقط در حد حرف و چک بی‌محلی نباشد.
عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در خصوص ضمانت مالی و اجرایی مصوبات ایثارگران در لایحه بودجه سال آینده متذکر شد: در خصوص تامین منابع مالی و اعتبارات مصوبات ایثارگری در لایحه بودجه 402 با دولت محترم از سوی مجلس شورای اسلامی هماهنگی هایی انجام شده است تا منابع اعتباری پایدار از محل اخذ مالیات، فروش اموال و یا از روش هایی که دولت بتواند تحصیل منابع کند تامین شود.
نماینده ایثارگر مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ایثارگران عزیز حق زیادی بر گردن ما دارند و متاسفانه بسیاری از آنها در حال حاضر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با تصویب برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه در سال آینده بتوانیم بخشی از خواسته های این عزیزان را عملی کنیم.
رحمانی یکی از ویژگی های مهم لایحه بودجه سال آینده را بحث همسان‌سازی بازنشستگان - که ایثارگران بخشی از بازنشستگان را تشکیل می دهند - عنوان کرد و افزود: با توافق و هماهنگی مجلس و دولت همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده اجرایی و امیدواریم گره‌گشای برخی از مشکلات معیشتی جامعه شود.
عضو کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در خصوص روند رسیدگی به بودجه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در حال حاضر بخش منابع درآمدی در لایحه بودجه در حال رسیدگی است و در مرحله دوم بخش مصارف و هزینه ها مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و رسیدگی به بودجه 402 در مجلس تا هفته آینده به پایان خواهد رسید.
|| معرفی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi