شناسه خبر : 107866
یکشنبه 08 بهمن 1402 , 09:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر ریحانه سلطانی‌نژاد: پیکر دخترم را از کاپشن صورتی و گوشواره قلبی‌اش شناختم

فاش نیوز - پیمان سلطانی‌نژاد پدر شهیده مظلوم ریحانه سلطانی‌نژاد که در جنایت کرمان به همراه مادر و برادرش به شهادت رسید با حضور در رسانه ملی درباره دختر شهیدش سخن گفت.

پدر ریحانه سلطانی‌نژاد: پیکر دخترم را از کاپشن صورتی و گوشواره قلبی‌اش شناختم+فیلم

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس پیمان سلطانی‌نژاد پدر شهیده مظلوم ریحانه سلطانی‌نژاد که در جنایت کرمان به همراه مادر و برادرش به شهادت رسید با حضور در رسانه ملی درباره دختر شهیدش سخن گفت.

وی با اشاره به اینکه اولین‌بار از پزشکی قانونی تماس گرفتند و پرسیدند که دختر شما کاپشن صورتی داشت؟ گفتم بله، گفتند: گوشواره‌اش شکل قلب بود؟ گفتم بله، این لباس شب یلداییش بود، فردا صبح که به پزشکی قانونی رفتم با همین مشخصات یعنی گوشواره قلبی و کاپشن صورتی شناختمش.

ویدرباره انتخاب نام ریحانه برای دخترش گفت: همسرم می‌گفت نامش را فاطمه بگذاریم، من گفتم اسم شما هم فاطمه است، بگذار از قرآن انتخاب کنیم، قرآن را باز کردم و ریحانه آمد. به خانمم گفته بودم من ریحانه را عروس نمی‌کنم و می‌خواهم پیش خودم بماند، زیرا شباهت عجیبی به مادرم داشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi