شناسه خبر : 107935
دوشنبه 09 بهمن 1402 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تصویری از حسین حیدری‌لقب، سربازی که در بوشهر پس از درگیری با اشرار به شهادت رسید

فاش نیوز - شامگاه جمعه در یکی از پارک‌های بوشهر یک موتورسوار با ۲ راکب قصد سرقت از افراد حاضر در پارک را داشتند که با مقاومت مردم، راکب موتور با کلت کمری اقدام به تهدید آنها کرد.

 

جوان آنلاین: یک سرباز وظیفه در درگیری با سارقان مسلح در پارک و در حالی که قصد داشت مانع جرم آنها شود، به شهادت رسید.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: شامگاه جمعه در یکی از پارک‌های بوشهر یک موتورسوار با ۲ راکب قصد سرقت از افراد حاضر در پارک را داشتند که با مقاومت مردم، راکب موتور با کلت کمری اقدام به تهدید آنها کرد.

وی ادامه داد: در همین حین راکب موتور به سمت سربازی که قصد داشت مانع آنها شود، ۲ تیر شلیک کرد که سرباز «حسین حیدری» از پرسنل کلانتری ۱۱ فدک خورموج که در مرخصی به سر می‌برد، مجروح شد و در بیمارستان به شهادت رسید.

شهادت سرباز وظیفه/ عکس

مهرانگیز اظهار کرد: در پی این حادثه دستور قضایی برای دستگیری سارقان صادر و با اقدامات انجام شده، محل اختفای سارقان در شهرستان بوشهر شناسایی شد.

وی افزود: سارق در زمان دستگیری نیز اقدام به تیراندازی به سمت مأموران پلیس کرد که مأموران با استفاده از قانون به‌کارگیری اسلحه ۳ تیر شلیک کردند و متهم به قتل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به همراه همدستش دستگیر و برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: از مخفیگاه متهمان یک قبضه کلت کمری، اسپیکر سرقت‌شده و موتورسیکلت مورد استفاده متهمان کشف و ضبط شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi