شناسه خبر : 108001
چهارشنبه 11 بهمن 1402 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با ۱۸۸تن از جامعه معزز ایثارگری

فاش نیوز - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در ملاقات عمومی به صورت چهره به چهره، درخواست ها و مشکلات 188 تن از خانواده های معز شهدا، جانبازان و آزادگان استان را مورد رسیدگی و پیگیری قرار داد.
 
دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد مازندران با 188تن از جامعه معزز ایثارگری
به گزارش ایثار، سعید کهن سال پس از دیدار چهره به چهره با 188 تن از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران استان طی گفت و گویی، با بیان اینکه با ارائه یک خدمت خوب و به موقع رضایتمندی در میان جامعه معزز ایثارگری ایجاد کنیم، اظهار کرد: در ملاقات عمومی تکریم، عزتمندی و ارائه خدمت به جامعه معزز ایثارگری سرلوحه و اساس کار ما در بنیاد محسوب میشود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه تمامی درخواست های مراجعین جهت پیگیری ثبت در سیستم سجایا میشود، گفت: خدمتی دارای خروجی است که در قالب گفتمان اتفاق بافتد، به همین منظور دیدار چهره به چهره، بدون واسطه و صادقانه در امر خدمت رسانی و حل مشکل راهگشا خواهد بود.
کهن سال، با بیان اینکه کار برای خانواده های معزز شهدا و ایثارگران باید با عملگرایی همراه باشد، یادآورشد: نگاه ما این است در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری، تسریع و تسهیل خدمات صورت بگیرد چراکه نحوه پاسخگویی ما باعث افزایش اعتماد این عزیزان میشود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه در این دیدار، درخواست ها و دغدغه های جامعه معزز ایثارگری در بخش درمانی، وام مسکن، اشتغال، حقوقی، بیمه ای، تسهیلات صندوق شاهد و ... مطرح و رسیدگی شد، تصریح کرد: شنیدن صحبت ها و مشکلات جامعه ایثارگری میتواند در رفع مشکلات این عزیزان به ما کمک زیادی کند. 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi