شناسه خبر : 108190
دوشنبه 16 بهمن 1402 , 15:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دادستان تهران: هرچه داریم از برکت خون شهدا است

فاش نیوز - دادستان تهران با حضور در منزل فرزند شهید والا مقام رحمانی، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، از جایگاه رفیع شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین نقش ارزنده خانواده شهدا در تحکیم نظام و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، تقدیر به عمل آورد.

دادستان تهران: هرچه داریم از برکت خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس، علی صالحی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، در ملاقات با خانواده شهید گرانقدر منوچهر رحمانی، از خدمات ارزنده فرزند وی که از همکاران دادسرای عمومی و انقلاب تهران است، تشکر و قدردانی کرد.

دادستان تهران اظهار کرد: فرزندان شهدا و جانبازان در مجموعه‌های دولتی به ویژه قوه قضاییه، همواره گل سر سبد کارکنان بوده که آقای رحمانی، به عنوان یادگار آن شهید والامقام نیز با حفظ روحیه انقلابی و تفکر بسیجی، در سنگر خدمت رسانی حقوقی و قضایی به مردم، در تداوم مسیر شهدا و حفظ آرمان‌های والای آنان، حرکت می‌کند.

وی بیان کرد: اعتقاد راسخ و باور قلبی ما این است که هر چه داریم از برکت خون شهدای عزیز و گرانقدر بوده و حضور ما در بین خانواده‌های معظم شهید و ایثارگر، علاوه بر انجام وظیفه، در تقویت روحیه معنوی و دینی ما نیز مؤثر است.

صالحی خطاب به همسر و فرزند آن شهید والامقام افزود: برای ما دعا کنید، زیرا باور قلبی دارم که دعای خانواده‌های معزز شهدا در پیشبرد امور و گره گشایی از مشکلات مردم به دست ما، مؤثر است.

همچنین در پایان این دیدار، با اهدای لوح یادبود از همسر و فرزند آن شهید گرانقدر تقدیر شد.

 شهید منوچهر رحمانی پس از دو سال جانفشانی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و عملیات بیت المقدس سال ۱۳۶۱ در سن ۲۵ سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi