شناسه خبر : 108292
پنجشنبه 19 بهمن 1402 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

بیانیه شبکه ملی ایثارگران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

تشکل‌های ایثارگری در قالب شبکه ملی ایثارگران طی بیانیه ای با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، همه اقشار ایثارگران و ملت فهیم ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن فراخواند

فاش نیوز - تشکل‌های ایثارگری در قالب شبکه ملی ایثارگران طی بیانیه ای با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همه اقشار ایثارگران و ملت فهیم ایران را به حضور گسترده در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن فراخواند.

به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شبکه ملی ایثارگران بیانیه ای را صادر نمود.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی
انقلاب ما انفجار نور بود. امام خمینی(ره)

انقلاب اسلامی ایران در شرایطی وارد چهل و ششمین سالگرد خود می شود که توانسته است با وجود این همه دشمنی ها ی کینه توزان قلب مردم محروم و مستضعف مردم دنیا را تسخیر و بر قله های تمدنی عصر حاضر تکیه بزند.

یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران است که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.

 دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی مردم ایران در عرصه های مختلف همچون سلول های بنیادی، فناوری های نانو، صنعت هوا و فضا و ساخت ماهواره، موجب خشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران شده و باعث گردیده با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف این انقلاب و فراموشی دستاوردهای آن بر آیند، اما حضور مردم انقلابی ایران در صحنه های دهه فجر و یوم الله22 بهمن نقشه های آنان را بر هم خواهد زد.

  از برکات انقلاب اسلامی ایران فراگیر شدن آن میان عمومِ مردم بوده، به گونه ای که آحاد مردم همچون یک تَنِ واحد، آن‌چنان با ایمان و انگیزه در میدان حاضر شده و می شوند و با فداکاری برای دو رکن تفکیک‌ناپذیر انقلاب یعنی اسلامیت و جمهوریت، استقلال و حقِ تعیین سرنوشت، خود را رقم می زنند که چشم جهانیان را به خود خیره می نمایند.

 انقلاب اسلامیِ ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی(ره) و پس از او به رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) نه تنها ثابت کرد که در دنیا همیشه و همه‌جا حرف قدرت های سلطه‌گرِ استعماری، حرفِ آخر نیست؛ بلکه اعجازگونه و مقتدرانه، در تندبادهای دشمنی‌ها، مزاحمت‌ها، تعارضات، فتنه‌ها و ریزش‌ها، توانست شعارها، آرمان‌ها و هدف‌هایش را حفظ و حراست نماید.

۲۲ بهمن در هر سال، به عنوان نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بهترین فرصت برای همسویی بیش از پیش توده‌های مؤمن و آگاه، دردمند و فداکار، ونیز وحدت و بهره‌گیری از نیروی لایزالِ ملت و عزم و عهد دوباره برای رفع موانع، از پیش رویِ مسیر تحقق عدالت اجتماعی و استغنای اقتصادی و رشد علمی و اخلاقی است.

 ملت غیور ایران در شرایطی چهل و ششمین سالگرد انقلاب خود را جشن می گیرند که مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین زیر بمب بارانهای رژیم منحوس اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار جان می دهند، اما در عین حال مقاومت مردم فلسطین در برابر جنایات شیاطین، نتیجه آموزه های انقلاب اسلامی است که توانسته آمریکا و اسراییل را به زانو در آورد.

 شبکه ملی ایثارگران ضمن تبریک سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی به مردم ایران و مسلمانان جهان با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، از مردم انقلابی ایران، خصوصا ایثارگران دعوت به عمل می آورد که هرچه پرشورتر در این مراسم شرکت نمایند.

شبکه ملی ایثارگران

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi