شناسه خبر : 108337
شنبه 21 بهمن 1402 , 13:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای مشارکت در خلق شکوهی دیگر؛

دعوت انجمن جانبازان نخاعی فارس

انجمن جانبازان نخاعی استان فارس، در پیامی ایثارگران را برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه فراخواند...

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی استان فارس، در پیامی ایثارگران را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه فراخواند.
 
متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 ماه بهمن و ایام دهه مبارک فجر، علی الخصوص 22 بهمن یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی است که نه تنها در تاریخ کشورمان ماندگار شد بلکه به عنوان نقطه تحول سازی در تاریخ معاصر جهان به ثبت رسید که امروز آثار آن در قالب بیداری اسلامی و گام دوم انقلاب در منطقه مشاهده می‌شود.
 
 22بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاد اندیش ایران آن را با آگاهی و وحدت کلمه تحت رهبری رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق نمود.
 
 مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال هم چون سنوات گذشته در لبیک گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، یاد و خاطره شهدای گرانقدر و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و نشان خواهند داد که دست ملتی که حضرت امام(ره) آنها را برتر از امت عهد رسول الله دانستند، بسته نیست و منافع ملی را اولویت اول خود قرار می دهند.
 
جانبازان نخاعی فارس نیز همگام با ملت شریف ایران با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، به رهبر معظم انقلاب ومردم عزیز کشورمان اعلام می نماییم تا پای جان در راه پرافتخار آرمان‌های انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بوده و خواهیم ماند.

انجمن جانبازان نخاعی فارس ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi