شناسه خبر : 108481
شنبه 28 بهمن 1402 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران در روزهای آینده

ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران در روزهای آینده

فاش نیوز - مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: در روزهای آینده تسهیلات مسکن ایثارگران از سوی بانک‌ها آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: در روزهای آینده تسهیلات مسکن ایثارگران از سوی بانک‌ها آغاز خواهد شد.

اروز، در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به عدم پیش‌بینی تسهیلات مسکن ایثارگران در قانون بودجه 1402، بنیاد شهید و امور ایثارگران مطابق سنوات گذشته پیشنهاد تسهیلات مسکن هر واحد مسکونی را بر اساس نرخ تورم به دولت ارائه کرد.

وی افزود: پس از بررسی و اخذ نظرات دستگاه‌های متولی در نهایت در تاریخ 14 آبان سال جاری با مساعدت دولت در هیئت محترم وزیران به تصویب رسید، اما بانک مرکزی پس از تعیین سهمیه بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران را به ارائه تضمین نامه پرداخت مابه‌التفاوت سود تعیین شده سهم متقاضی تا نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه منوط کرد.

اروز با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌های مستمر بنیاد، سازمان برنامه و بودجه در تاریخ 21 بهمن نسبت به صدور تضمین نامه به بانک‌های عامل تعیین شده ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران موافقت کرد، گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک‌های عامل باشیم.

بیشتر بخوانید

 مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر 600 میلیون، مراکز استان‌ها 500 میلیون، شهرستان‌ها 400 میلیون و روستاها 300 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و اقساط 20 ساله در نظر گرفته شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi