شناسه خبر : 108528
یکشنبه 29 بهمن 1402 , 09:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عیادت کارکنان بنیاد شهید استان البرز با جانبازان بستری شده

فاش نیوز - مدیرکل، معاون بهداشت و درمان و جمعی از کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز با حضور در مراکز درمان و توانبخشی مهرورزان صباگستر و نیکان البرز با 23 تن از جانبازان بستری در این مرکز دیدار و از آنان تجلیل کردند.
 
دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با جانبازان بستری در مراکز درمانی و توانبخشی

به گزارش «ایثار»، سلیمان رستمیان در این دیدارها، با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز، جانبازان را سمبل‌های ایثار و مقاومت و قهرمانان پرافتخار کشور دانست و گفت: جانبازان در تمامی ادوار انقلاب اسلامی برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت ما با جان‌ودل از بهترین سرمایه خود گذشتند و ما مدیون این عزیزان هستیم و باید تلاش کنیم تا کمترین مشکلات را علی‌الخصوص در بحث درمان داشته باشند. باید در موضوعات درمانی به جانبازان توجه ویژه ای شود.
وی در ادامه تصریح کرد: جانبازان افتخار دفاع و حراست از کیان این کشور را دارند، آنان با ایثار و ازخودگذشتگی خود در طول هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین مقاومت و ایستادگی در برابر آسیب‌های ناشی از جانبازی، نام خود را در طول تاریخ جاودانه کردند و همچنان الهام‌بخش فرهنگ ایثار و فداکاری برای نسل امروز و نسل آینده هستند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت از خودگذشتگی های و وجود شما عزیزان است، امروز آحاد مختلف جامعه باید قدردان تلاش‌های مجاهدانه جانبازان باشند و این عزیزان را تکریم کنند.

اینستاگرام
شما مدیر های نالایق بشیند صندلی به داد این عزیزان نرسید سالی یک بار خودتونو نشون بدین بعد ولش کنی******
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi