شناسه خبر : 108545
یکشنبه 29 بهمن 1402 , 10:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگى موقت دنیوی در مقابل زندگى جهان آخرت ارزشی ندارد

فاش نیوز - شهید «عبدالرئوف کریمی» در وصیت‌نامه‌اش آورده است: زندگى موقت دنیوی در مقابل زندگى جهان آخرت ارزشی ندارد و بازگشت همه به سوى خداست.

کد خبر: ۶۵۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۱ - 18February 2024
 

زندگى موقت دنیوی در مقابل زندگى جهان آخرت ارزشی نداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «عبدالرئوف کریمى» پنجم فروردین ۱۳۴۴ در روستای کنده انگوت از توابع شهرستان گرمی به دنیا آمد. دانشجوی دوره کارشناسی در رشته بهداشت عمومی بود. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و سرانجام بیست و هفتم دی‌ ۱۳۶۵ در شلمچه و در بحبوبحه عملیات کربلای ۵، بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد و مزار وی در گلزار شهدای غریبان شهرستان اردبیل واقع است.  

فرازی از وصیت‌نامه شهید عبدالرئوف کریمی


انا لله و انا الیه راجعون

با درود و سلام بر تمامى شهیدان راه حق و شیفتگان راه حقیقت و سالکان راه حق چند جمله را مى‌نویسم.

من که با پیروى از آیه‌هاى «و قاتلوا هم حتى لا تکون فتنة» و «ان تنصرالله ینصرکم» و «انا لله و انا الیه راجعون» در این مکان مقدس هستم و از خداوند مى‌خواهم که به عظمت خودش مرا ببخشاید و به راه راست هدایت فرماید، شاید در این راه چشم از جهان فروبندم با اینکه من لیاقت شهید شدن را ندارم ولى با این همه خداوند بر همه چیز آگاه و تواناست و بنابراین سخنى چند که البته باز لیاقت گفتن آن‌ها را ندارم و من کوچکتر از آنم که این حرف‌ها را بگویم ولى باز با امید به الطاف خداوندى سخنانى را ذکر مى‌کنم:

- سفارش به برادران پیرو راه الله:
برادران این راهى که در پیش هست راه با عظمتى است و باید از ولى فقیه اطاعت کرد. بنابراین نباید امام را تنها گذاشت و باید به راه شهیدان که راه حقیقت است ادامه داد و رستگارى در همین راه است.

- سفارش به خانواده:
پدر عزیزم من واقعا از شما شرمنده هستم و نتوانستم زحمات شما را جبران نمایم و امیدوارم که مرا ببخشى و در مورد من هم مى دانم شما ناراحت نمى‌شوى، چون شما معلم من هستى و مرا به راه الله آشنا کرده اى و حتما مادرم را هم در این مورد آگاهى مى‌دهى.

مادر عزیزم تو هم مرا ببخش که زحمات شما را هم نتوانستم جبران نمایم. در مورد من از پدرم مطالبى یاد مى گیرى و بعد از آن به من ناراحت نمى شوى، چون آگاه هستى که زندگى موقت دنیوی در مقابل زندگى جهان آخرت ارزشی ندارد و بازگشت همه به سوى خداست.

عاطف عزیز امیدوارم تو هم مرا ببخشى و در راه حق و حقیقت فعالیت نمایى.

از تمامى دوستان و آشنایان حلالیت مى طلبم و امیدوارم که همه ما را حلال کنند.

خداوندا همه ما را به راه راست هدایت فرما، تا مرا نبخشیده اى از این دنیا مبر.

خداوندا تو را به عظمت خودت سوگند ما را به راه راست هدایت فرما.

به امام عزیز عمر و به رزمندگان پیروزى عطا بفرما.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi