شناسه خبر : 108694
جمعه 04 اسفند 1402 , 19:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای لاله‌های روشن تهران برگزار شد

یادواره شهدای لاله‌های روشن تهران در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد.

یادواره شهدای لاله‌های روشن تهران برگزار شد
به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، هادی زمانی‌نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: شهدا از بالاترین دارایی دنیایی خود که جانِ آدمی است گذشتند. تا زمانی که نام و یاد شهدا در فضای جامعه و در میان ما مطرح است، خستگی و ناامیدی معنایی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما خیلی ثروت داریم، ثروت و سرمایه‌ای به ارزشمندی، وسعت و رتبه حضرت سیدالشهدا، علی اکبر و همه اهل بیت (ع) است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران ضمن تشکر از میزبانی شایسته سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همکاران خود در مدارس جهت برپایی این مراسم معنوی، تصریح کرد: هرجایی که حس کردید افسرده و بی رمق شده‌اید، بهترین راهکار برای رهایی از چنین احساسات پوچی، ارتباط گیری با اهل بیت (ع) و شهدای والامقام خواهد بود.

زمانی‌نژاد با طرح این موضوع که مشی و روش حضرت علی اکبر (ع) در مسیر زندگی همواره تکریم و اطاعت از خانواده بوده است، افزود: دانش آموزان و فرزندان عزیزم اگر می‌خواهید در پیشگاه خداوند مهربان همواره عزیز باشید، در مسیر مواجه با پدر و مادر به خوبی قدم بردارید چراکه هیچ مسیری امن‌تر از این نخواهید یافت و بدانید که مهربان‌تر، دلسوزتر و فداکار‌تر از پدر و مادر برای شما در زندگی‌تان وجود نخواهد داشت.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران با طرح این پیشنهاد که دانش آموزان در روز یازدهم اسفندماه همراه با خانواده‌های خود به پای صندوق‌های رأی بیایند، گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند و با حضور و مشارکت حداکثری به همه جهانیان نشان می‌دهیم که ایرانیان همواره افرادی غیور، قوی و مستقل هستند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های ایثارگران و شهدای دانش آموز تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi