شناسه خبر : 108725
شنبه 05 اسفند 1402 , 11:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دعوت خانواده شهدای قزوین برای حضور حداکثری از مردم در انتخابات

فاش نیوز - در حاشیه مراسم گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان خانواده شهدای گرانقدر قزوین از مردم ایران جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت بعمل آوردند.

کد خبر: ۶۵۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ - 23February 2024
 

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در حاشیه مراسم گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان خانواده شهدای قزوین طی بیانیه‌ای از مردم ایران برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت بعمل آوردند.

این بیانیه که به صورت طومار تهیه شده به امضا والدین، همسران و فرزندان شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسیده است.

در بخشی از متن این طومار آمده است: ما والدین، همسران و فرزندان شهدا که در راه حفظ و حراست از این میهن اسلامی پاره‌های تن خود را به میادین جنگ حق علیه باطل فرستاده و داغ عزیزان خود را برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت روزافزون امام روح الله (ره) و امام سید علی حفظه الله به جان خریده ایم از اقشار مختلف مردم ایران اسلامی دعوت میکنیم تا در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشته و بار دیگر ضمن اعلام برائت از دشمنان قسم خورده‌ی ایران اسلامی، تقید خود را به پاسداری از خون شهدا اعلام دارند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi