شناسه خبر : 108744
دوشنبه 07 اسفند 1402 , 10:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از مدال آوران جانباز

فاش نیوز - در مراسمی از مدال آوران جانباز کرمانشاهی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.
 
تجلیل مدیرکل بنیاد کرمانشاه از مدال آوران جانباز

  به گزارش ایثار، در مراسمی با حضور مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ورزشکاران جانباز مدال آور  در رشته های مختلف ورزشی تجلیل شد.
  در این مراسم که جعفری معاون فرهنگی بنیاد استان نیز حضور داشت، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه در سخنانی ضمن تبریک موفقیت های کسب شده توسط این جانبازان ورزشکار اظهار داشت: شما عزیزان سندهای افتخار ایران اسلامی هستید و همانطوری که در دوران دفاع مقدس با عزمی راسخ از آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی دفاع کردید، امروز هم با همان روحیه مثال زدنی در عرصه های ورزشی حضور پیدا کرده و افتخار آفرینی می کنید.
  مدیرکل بنیاد کرمانشاه صحت، سلامت و ارتقای روحیه ورزشکاری و نشاط جانبازان ورزشکار را مهمترین هدف بنیاد استان برشمرد و افزود: به منظور نیل به این هدف مهم هر آنچه را که در توان داشته باشیم به کار گرفته تا بتوانیم به خوبی این هدف را محقق کنیم.
  وی در ادامه به نصب و ارتقای امکانات و تجهیزات ورزشی ویژه جانبازان عزیز در موسسه فرهنگی ورزشی ایثار اشاره کرد و آن را بخشی از اقدامات و تمهیدات بنیاد شهید  کرمانشاه در این زمینه عنوان کرد.
  در پایان این مراسم از مدال آوران جانباز تجلیل به عمل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi