شناسه خبر : 108800
چهارشنبه 09 اسفند 1402 , 09:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه و بانک دی رها هستند و آزاد عمل می کنند

در سایر ارگان های شرکتی و سازمانی کشور نیز همین وضعیت قانون تجارت وجود دارد که قوانین توسط هیات مدیره تصویب و اجرا می شوند و هرگز به قوانین کشوری عمل نمی شود.

فاش نیوز - هیچگونه نظارتی بر بنیاد وجود ندارد!

به ویژه ارگان های زیر مجموعه بنیاد مثل بیمه و بانک دی که رها و آزاد عمل می کنند.

سال گذشته برای انجام عمل جراحی ابتدا تاییدیه بیمه پایه را گرفتیم و پس از آن نیز توسط پزشک معتمدِ بیمه دی تایید شد. اما بعد از عمل فقط یک سوم هزینه ها را پرداخت کردند و هرگز پاسخگو نبودند. اینگونه ارگان ها که با قانون تجارت کار می کنند ملت را بیچاره کرده اند چون هر روز هیات مدیره می تواند هر نوع قانون را وضع و یا تغییر بدهد. در سایر ارگان های شرکتی و سازمانی کشور نیز همین وضعیت قانون تجارت وجود دارد که قوانین توسط هیات مدیره تصویب و اجرا می شوند و هرگز به قوانین کشوری عمل نمی شود.

در این راستا شرکت هایی که تابع برخی شرکت های بزرگتر شدند نیز محلی برای فرار از قوانین کشوری هستند، برای مثال شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی که می بایست صددرصد ملی باشند لیکن توسط هیات مدیره ها مدیریت می شوند.

برای خلاصی ملت از اینگونه مشکلات اقتصادی کلان می بایست کلیه شرکت ها و سازمان هایی که با قانون تجارت کار می کنند منحل و دولتی شوند تا تحت نظارت مجلس و سایر دستگاه های نظارتی فعالیت کنند.

|| ایثارگر

اینستاگرام
ما که با اینکه سهام بانک دی قراربودبهمون واگذارشودسهام موردنظرگم وگورشده وطبق گفته بنیادمسجدسلیمان هیچ گونه مدارکی مبنی برواگذاری سهام بانک دی تودیگردربنیادمربوطه وجودنداردحالا تکلیف ما چیست بانک دی هم می گوید اسم شما وجودنداردسهام بانک دی چندسال پیش توسط بنیادبه جانبازان واگذارشده، بنیادمسجدسلیمان هم اینطوردرموردسهام بانک دی توضیح می دهد، باتوجه به عدم اسم جانبازدربانک دی، ضمنا گویا فردی که که دربنیادمسجدسلیمان مسول توزیع سهام بانک دی بین جانبازان بوده براثرکرونا فوت کرده وهیچ مدارکی دررایطه با توزیع سهام بانک دی توسط ایشان دربنیادوجودندارد، یعنی الان بندجانبازهم سهام بانک دی وحق تقدم خریدسهام جدید وسودمعوقه راازبنیادطلبکارم ولی نتیجه ای حاصل نشده تاکنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi