شناسه خبر : 108802
چهارشنبه 09 اسفند 1402 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دربیانیه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان آمده است:

دعوت به حضور حداکثری مردم برای شرگت پرشور در انتخابات

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

فاش نیوز - در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان با صدور بیانیه ای ضمن تبیین نقش تشکیل مجلسی قوی در تراز انقلاب و کشور، از عموم ملت غیور ایران، قاطبه ایثارگران و جانبازان کشور دعوت کرد در این حماسه انتخابات، حضوری حداکثری داشته باشند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَی أَهْلِهَا»

بیانیه انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

«بنده چهار خصوصیّت را در اوّل امسال راجع به این انتخابات به ملّت ایران عرض کردم: اوّلاً مشارکت قوی، ثانیاً رقابت واقعی، ثالثاً سلامت به معنای حقیقی کلمه، و رابعاً امنیّت انتخابات.»
حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای "مد ظلله العالی"

جمعه آینده روزی است که ملت غیور ایران اسلامی با انتخاب نمایندگانی انقلابی و معتقد به ارزش‏های دینی، پایبند به مبانی امام راحل عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب و آرمان‏های انقلاب اسلامی، بار دیگر سرنوشت خود را رقم خواهد زد و برای مسئولیت خطیر نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی را انتخاب خواهد کرد که این پست‏ ها را امانتی الهی و عرصه خدمت دانسته و از آراء مردم صیانت نمایند.
مردم ایران  و امت آگاه و آزاده ایران در۱۱ اسفند یکی دیگر از صحنه‏ های بزرگ آزمایش الهی در کشورمان رقم خواهند زد.
  انتخابات مساله مهم امروز کشور است و همگان می بایست به عنوان یک واجب سیاسی به مسئله انتخابات نگاه کنند و نسبت به سرنوشت خود و هموطنان حساس بوده، در صحنه باشند و مسئله مربوط به انتخابات را به دقت رصد نمایند.
 به گفته امام خمینی (ره) مجلس در راس امور است، مطابق فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری  اقتدار و امنیت کشور با برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت شایسته آحاد مردم قابل تضمین است.
همه مردم وظیفه دارند علاوه بر شرکت در انتخابات اطرافیان را نیز توصیه به این امر مبارک نمایند و با تبلیغ چهره به چهره و سینه به سینه نسبت به دعوت سایرین نیز وظیفه خود را انجام دهند.
بنا برهنمودهای مقام معظم رهبری همه امورازرهگذر انتخابات سامان گرفته و اصلاح خواهد شد و انتخابات نماد قدرت کشور و جمهوری اسلامی است که می تواند سرنوشت کشوررا تعیین کند.
درشرایطی که معادلات سیاسی و بین المللی به صورت پیچیده و سریع در حال تحول است و انتخابات می تواند برای کشورعزیزمان ایران سرنوشت ساز باشد، انحمن جانبازان نخاعی ایرانیان ضمن شرک پرشور و گسترده در پای صندوقهای رای، مردم انقلابی و همیشه درصحنه خصوصا جامعه ایثارگری را به حضور با شکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت می نماید.

انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان ۱۴۰۲/۱۲/۸

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi