شناسه خبر : 108900
یکشنبه 13 اسفند 1402 , 16:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با چه رویی؟!

تقابل برخی مدیران ارشد نفتی با خانواده شهدا و ایثارگران

وقتی خانواده شهید را سر می دوانند و او به امید رییس جمهور از معاون اول او دستور می گیرد و بعد او را مسخره می کنند و می گویند، همه می توانند از این نامه ها بگیرند، مدیران ارشد نفتی در استان ها خودشان چقدر حقوق می گیرند که برای مشغول شدن خانواده شهدا...

فاش نیوز - معاون اول رییس جمهور در شرایطی مدافع حقوق خانواده شهداست که یکی از مدیران شرکت گاز در یکی از استان ها بعد از دیدن نامه دکتر مخبر گفته است «همه می توانند از این نامه ها بگیرند» تا خانواده شهید را ناامید کند. فاش نیوز اطلاعات موثقی از نفوذ برخی جریان های فاسد و اشتغال افراد با اعمال نفوذ در وزارت نفت و شرکت ملی گاز و زیرمجموعه هایش دارد که در صورت نیاز می تواند آنها را منتشر کند.

جای تعجب دارد که رییس جمهور تا از یک استان خارج می شود، دیگر مدیران استانی تصور می کنند باز هم در حیاط خلوت همیشگی خود هستند و کسی دستش به آنها نمی رسد. رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشته اند که کاری نکنید سفرهای استانی نزد مردم خراب شود. اما انگار برخی مدیران هنوز با یقه بسته دنبال بدبین کردن مردم به نظام هستند.

اخیرا خانواده شهیدی والامقام طی چند سال پیگیری برای اشتغال برادرزاده شهید و طی مکاتبه کتبی بنیاد شهید و معاون اول رییس جمهور و حتی نمایندگان رییس جمهور در سفر استانی با جواب توهین‌آمیز و مسخره کردن مدیران نفتی و گازی مواجه شده اند که در طرف دیگر، در واردکردن غیرارزشی ها به دایره استخدام استادند.

اما از مدیران کارشکن و مسئله‌دار وزارت نفت که فقط به خانواده شهید که می رسد کفگیر استخدامشان به ته دیگ می خورد و از این از خدا بی‌خبران چند سوال تخصصی داریم؛

آیا رییس جمهور محترم یا معاون اول ایشان نمی دانند که استخدام دارند یا ندارند که نامه بزنند یا نزنند و آ‌یا شما هستید که برای دستور اداری آنها تعیین تکلیف می کنید؟

چرا اگر کار مردم را انجام نمی دهید آنها را نسبت به نامه های دولت بدبین می کنید و مکاتبه معاون اول رییس جمهور را مسخره می کنید؟

چرا سوگلی ها و نورچشمی های غیرایثارگر را به وفور صرفا به سفارش های رابطه ای سرکار می برید ولی تیغتان برای خانواده شهید تیز است؟!

آ‌یا قانون به شما اجازه می دهد که به راحتی و به بهانه های واهی مکاتبات مدیران ارشد نظام را به دیوار بکوبید؟

آ‌یا وزارت نفت اخیرا نباید کمی نسبت به مدیران میانی و مدیران شرکت های تابعه مولتی میلیاردی اش مثل شرکت گاز و پالایشگاه های کثیرش و مدیران این پالایشگاه ها که حتی معاون اول رییس جمهور را هم به دیواری کاذب به اسم قانون خیالی می کوبند بیندیشد؟

آ‌یا سهم خانواده شهید باید متلک مدیرانی باشد که از خون شهید بالا می روند و به خانواده شهید می گویند نامه معاون اول ارزشی ندارد؟

و در آخر اینکه کاری نکنیم پیش شهدا شرمنده عملکرد مدیران نالایق شویم.

|| عباس تپه‌میرزا

اینستاگرام
باسلام اساسا در بسیاری از زیرمجموعه های دولت،قوانین ایثارگران تنها روی تریبون و سخنرانی کاربرد دارد،وقدرت مدیران واطرافیان آنان فراتر از قانون است، و ذینفعان ایثارگر در برابر قدرت و نفوذ مدیران مظلوم هستند،ان هم چهل و پنج سال پس از پیروزی انقلاب،آن هم در دولت ضد فساد رئیسی،آنهم در شرایطی که با این رفتارها بسیاری از سرمایه های اجتماعی خود را از دست داده ایم،وظاهرا صدای مردم عادی را که نشنیدیم،صدای خانواده شهدا وایثارگران هم نمی خواهیم بشنویم،بشنوید این صدا را شاید فردا خیلی دیر باشد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi