شناسه خبر : 108914
یکشنبه 13 اسفند 1402 , 08:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با ۲۸ماه سابقه جبهه مجموعه کاملی از جانبازی هستم

فاش نیوز - اینجانب 28 ماه خدمت کردم که 25ماه آن درخط مقدم جمعی لشگر 88 زرهی زاهدان، در منطقه قصر شیرین، سومار و میمک خدمت کردم و دو بار مجرح شدم.

یک بار ترکش خوردم بار دیگر موج گرفتم و شیمیایی شدم اما اینقدر غرور و غیرت داشتم دنبال پرونده سازی نامه بالینی که الان می گویند من نبودم امثال من رزمنده غیور زیادی بودن الان که سنی از ماه گذاشته تمام اتفاقات که آن موقع برام افتاد الان دارم چوبش را می خورم. کیست که به داد ما برسد من درسال 82تمام موهایم از سرم گرفته تا تمام بدنم ریخته شده است.

هر دکتر که رفتم چیزی تشخیص نداد تا اینکه در مشهد یک دکتر پست و مو مرا ویزیت و به آزمایشگاه فرستاد. پس از رویت آزمایش، گفت علایم شیمیایی است و از من پرسید جبهه بودی؟

گفتم بله شیمیایی تاول زا شدم، گفت این شیمیایی فرق می کند و مثل گاز خردل است. درسال 95برج 5نامه از ایثارگران زهدان گفتم و جهت کمیسیونبه تهران رفتم. در بیمارستان از من سیتی اسکن گرفتند و خودم جوابش را از پاکت در آوردم و دیدم مثبت است.

بعد از من تست تنفسی گرفتند و دکتر رو  به من کرد و گفت: سیگار می کشی؟ گفتم همین طور نفسم نمیاد شما می گوید سیگار می کشید و می پزسید آسم داری؟ گفتم آقای دکتر چه می گوید؟ سیگار،  آسم و... در حالی که من می گویم شیمیایی هستم اما شما برای خودت عیب جویی می کنید.

این جواب اسکن من است و از روی جوابش کپی گرفتم تا دست خودم باشد. بعد دکتر گفت بنابر این باید نامه بالینی داشته باشید.

بعد از این موضوع به نزد دکتر پوست رفتم  و پاهای مرا دید که علائم تاول زا داشت. او هم گفت باید نامه بالینی داشته باشید؟

گفتم چرا مردم را علاف خود تون کردید و من 4مرتبه از مشهد به تهران آمدم و کلی چقدر هزینه کردم بعد این جواب من است؟ گفتم من اعتراض دارم، گفتن یک سال بعد می توانید اعتراض کنید.

گفتم چرا بدبخت ها را سر کار گذاشتید و در عرض 2ساعت 85نفر را برای گوش، چشم و بدن در کمیسیون پزشکی پذیرش کردید؟

سخن آخر اینکه الان به خاطر اعصابم 10سال است  که زن و بچه هایم ازمن جدا زندگی می کنند. آخر این درد را به کی بگویم؟

مسولین محترم هشت سال است که روماتیسم مفصلی دارم و حتی 3 کیلو بار نمی تونم بردارم.

برای تامین هزینه های پزشکی واقعا عاجز مانده ام و از مسولان می‌خواهم برگزاری کمیسیون پزشکی را بدون نامه بالینی برایم انجام دهند. هر چند که در پاسخ به درخواست من می گویند سه الی 4 سال بدون نامه بالینی 5درصد کف جانبازی را خواهند داد. 

من می‌خواهم دردم درمان شود ولی با این هزینه های سنگین و گزاف پزشکی نمی توانم این کار را انجام دهم.

|| حسن (جانباز)

اینستاگرام
برادرگرامی عرض سلام دارم مثل اینکه همدردهستیم بنده هم 28 ماه درلشکر88زاهدان تیپ 2خاش درسومار،نفت شهرومیمک بودم ودرچندعملیات ازجمله کربلای 6وعملیات مرصادشرکت داشتم الان چهارسالی هست اقدام کردم برای احراز5درصد جانبازی با61سال سن وارسال دوباراسنادپزشکی هنوزعلافم ،باهزاربدبختی وپیگیریهای فراوان پرونده ام درتیپ 2خاش تاییدشدوبرای تاییدنهایی به واحدایثارگران قرارگاه جنوب شرق ارتش واقع درکرمان ارسال گردید ویک سالی هم هست درآن قرارگاه بدون هیچگونه اقدامی راکدمانده است هرچقدرهم پیگیری میکنم کسی جوابم رانمیدهدای کاش درلشکرهای دیگرارتش خدمت میکردیم چون خیلی ازدوستان وآشنایان وهمکاران بنده که درواحدهای دیگردرزمان جنگ خدمت کردندجانبازی خودراگرفتند والان هم دارند ازمزایاش استفاده میکنندبازهم توکل برخداندسبحان
دوستان سلام .
خدا قوت بدانید که این جماعت دردی ندارد و نمی داند درد من جانباز که سرافکنده فرزند و همسرم یعنی چه.به خدا قسم الان نزدیک 8 سال است که توان گرفتن مدرک خود را به دلیل مالی ندارم و فرزندان من هم از سهمیه قابل قبول محروم هستند و کمسیون بنیاد تهران از من مدارکی را می خواهد که شدنی نیست و بعد 6 سال پیگیری بازهم درصد مرا تغییر ندادند در حالی که من افرادی را می شناسم که رنگ جبهه را ندیدند ولی درصد جانبازی دارن و کسر خدمت دارند ولی جبهه نرفتن واین جای تاسف است ما که 50 را رد کردیم ولی شرم برافراد ظالم که ظلم خود را علنی کردن وبدانند که اخرتی هست و ما ان دنیا منتظر انها خواهیم بود .خدایا فرج او را برسان.
باسلام بنده طبق فراخوان ارتش جمهوری اسلامی برای کسانی که در جبهه حضور داشتند اعلام نموده بود جهت تشکیل معرفی نامه پزشکی برای میزان درصد جانبازی به یگان مربوطه مراجعه نموده سپس با هزار بدبختی و دونده گی از این دکتر به آن دکتربا کلی هزینه مدارک پزشکی آماده شد برویم تحویل بدهیم ولی با شانس بد اقبالی گفتند ظرفیت تکمیل شده بروید منزل بعدا فراخوان می دهیم ولی با گذشت چهار سال دوباره دفتر امور ایثارگران اعلام کرده افرادی که در سالهای گذشته مدارک پزشکی تحویل ندادندبیایند تحویل بدهید ماه هم رفتیم مدارک را نگاه کردند گفتند این مدارک دیگر قابل قبول نیست باید دوبار سال از نو تشکیل پرونده دهید خلاصه این مسخره بازی توسط یک سری افراد خاص که در راس امور کشور قرار دارند و کسی توان مقابله با آنها را ندارد و به هر شکل ممکن دارند به کشور و ملت آسیب جدی وارد می کنند عزیزان برادران محترم بیایید باهم این قصه فرهنگ جنگ و رشادت جانبازی فراموش کنیم و به خدا بسپاریم آنها اگر دوست خواه ما بودند باید چهل سال پیش از این مزایا استفاده می کردیم حال برای روی قبرت می خواهید چکار یا علی
سلام یک معلم روستایی سبزگز خاش بود درسبز کشتزار داشت این آقا می رود کشتزار آب بدهد کنار دیوار ایستاده بود طوفان دیوار روی سر آن خراب می کند به خاطر اینکه حق معلمی ضایع نشود با صحنه سازی اقوام برایش معلم فداکاری درست میکند وزیر فانی به این معلم ... فداکار چندین میلیارد حق شهید جانباز می دهد و زنش واقوامش داخل آموزش و پرورش شهرستان خاش استخدام خانه مفت می دهد از مسوولین محترم خواهشمندم به حقوق جانباز شهید به این افراد کلک باز ندهید با احترام جانباز و آزاده
سلام من مدارک دارم صورت سانحه احراز از کل نیروهای مسلح ۲۰ تا دکتر متخصص تایید کردن ودو بار کمیسیون ۱۲۰ بنیاد رفتم یک بار سال ۸۶ یک دفعه ۴۰۲ دی ۲۹ جواب امده سیگار یعنی این همه دکتر ارتش رفتیم انها تشخیص شیمیای با سیگار رو ندادن
سلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi