شناسه خبر : 108923
یکشنبه 13 اسفند 1402 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آمادگی ۲ بانک عامل برای ارائه تسهیلات مسکن به ایثارگران

فاش نیوز - مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید گفت: از بین بانک‌های عاملی که بانک مرکزی برای اعطای تسهیلات مسکن ایثارگران مشخص کرده، تاکنون 2 بانک اعلام آمادگی کرده‌اند.

«600 میلیون تومان برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر، 500 میلیون تومان برای مراکز استان‌ها، 400 میلیون تومان برای شهرستان‌ها و 300 میلیون تومان برای روستاها» این‌ها نرخ تسهیلات مسکن ایثارگران، بر اساس تصویب‌نامه هیئت وزیران در نظر گرفته شده. این وام‌ها با اقساط 20 ساله و با کارمز 4 درصد به جانبازان 25 درصد به بالا، آزداگان، همسران و فرزندان شهدا تعلق خواهد گرفت؛ اما هنوز چند قدمی تا اجرای آن باقیست. میثم اروز مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، 25 بهمن‌ماه اعلام کرد که در روزهای آینده تسهیلات مسکن ایثارگران از سوی بانک‌ها آغاز خواهد شد و ابراز امیدواری کرد که در روزهای آینده شاهد پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک‌های عامل باشیم.او امروز با بیان اینکه تقریباً در شروع فرآیند اعطای تسهلات به ایثارگران هستیم، خبر داد: از بین بانک‌های عاملی که بانک مرکزی مشخص کرده، تاکنون بانک‌های سپه و ملت اعلام آمادگی کرده‌ و دستورات لازمه را به استان‌ها ابلاغ کرده‌اند. او پیش از این گفته بود: بنیاد شهید می‌تواند تا سقف 5 هزار فقره تسهیلات مسکن را از محل سهمیه تسهیلات مسکن ایثارگران در سال جاری به خانواده‌های ایثارگر دهک‌های پایین‌تر فاقد مسکن یا بدون مسکن مناسب اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi