شناسه خبر : 109005
چهارشنبه 16 اسفند 1402 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادمان شهدای حمله تروریستی کرمان رونمایی می‌شود

یادمان شهدای حمله تروریستی کرمان رونمایی می‌شود/ افتتاح سامانه آنلاین ارائه خدمات در هفته شهدا

فاش نیوز - معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سامانه آنلاین ارائه خدمات در هفته شهدا افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران  در خصوص اعلام برنامه های هفته شهید، با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

هاشمی با اشاره به ظرفیت این ایام گفت: مسئولان در ایام نام گرفته به اسم شهدا با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان های رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان در سالگرد سردار قاسم سلیمانی گفت: یادمان این شهدای عزیز در شهر کرمان رونمایی خواهد شد و چند کتاب در حوزه شعر بزرگسالان و کودکان با این موضوع تولید شده که به زودی منتشر خواهد شد.

هاشمی کاشت نهال به یاد شهدا را برای پاسداشت این روز عنوان کرد و گفت: به کمک شهرداری ها فضایی با حال و هوایی شهدا نیز در سطح شهر خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید

وی گفت: نمایشگاهی هم برای نمایندگان مجلس با موضوع ایثار و شهادت خواهیم داشت و همچنین راویان با حضور در مدارس در خصوص زیست شهدا با دانش آموزان صحبت خواهند کرد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید خاطرنشان کرد: مراسم گلباران گلزار شهدا توسط مردم و خانواده شهدا را خواهیم داشت و مراسم تحویل سال جدید در گلزارهای سراسر کشور برگزار میشود.

وی افزود: وصیت نامه شهدا نیز به صورت کلیپ آماده شده که در فضای مجازی منتشر شده و رونمایی از سامانه انلاین خدمات بنیاد شهید خواهیم داشت که خدمات بنیاد را شفاف و عادلانه ارائه خواهد کرد.

هاشمی ادامه داد: اولین مراسم شهدای دانشجوی زن را خواهیم در امسال برگزار خواهیم کرد و محصولات کارآفرینان شاهد و ایثارگر در نمایشگاهی در معرض دید قرار خواهد گرفت.

وی گفت: همکاران ما در معاونت سلامت بنیاد شهید هم طرح ویزیت رایگان و پایش سلامت را خواهند داشت و میز خدمت را هم برپا خواهیم کرد. همچنین گروه‌های مردمی به دیدار خانواده شهدا خواهند رفت.

هاشمی افزود: روسای بنیاد شهید شهرهای سراسر کشور سخنران پیش از خطبه‌ها خواهند بود و گزارشی از عملکرد خود خواهند داد که در تهران نیز رییس بنیاد شهید و امورایثارگران پیش از خطبه‌ها سخنرانی خواهد کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi