شناسه خبر : 109026
چهارشنبه 16 اسفند 1402 , 18:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آیین زیبای درختکاری با حضور جانبازان دربوستان شهدای خلیج فارس

این تور یک‌روزه ویژه جانبازان نخاعی، قطع عضو و خانواده معظم شهدا که از سوی شهرداری منطقه۲۲ در بوستان شهدای خلیج فارس تدارک دیده شده بود...

فاش نیوز - در پانزدهم اسفندماه و همزمان با روز درختکاری، 110 اصله نهال توسط تعدادی از جانبازان ویلچری، قطع عضو و خانواده معظم شهدا در بوستان شهدای خلیج فارس غرس شد.


به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که با عنوان "عهدی با شهدا" نامگذاری شده بود، علاوه بر کاشت نهال، یک روز خوب و به یادماندنی را برای برای جانبازان و ایثارگران و دیگر حاضران رقم زد.


مسوول کمیته ورزش بانوان باشگاه بقیةالله ضمن اعلام این خبر در توضیحات بیشتر خود به خبرنگار ما اظهارداشت: این تور یک‌روزه ویژه جانبازان نخاعی، قطع عضو و خانواده معظم شهدا که از سوی شهرداری منطقه22 در بوستان شهدای خلیج فارس تدارک دیده شده بود، علاوه بر درختکاری وقرائت فاتحه بر سرمزار شهدای گمنام این بوستان، با کشتی سواری تفریحی، گردش دور دریاچه با ماشین برقی، پذیرایی ناهار در فضای باز و همچنین اهدای جوایز همراه بود، یک روز پرهیجان را برای حاضرین رقم زد.


"طرفی‌نژاد" در پایان ضمن تشکر ازمسوولان برپایی این مراسم اظهار داشت: امروز یکی از بهترین روزهای زندگی ما جانبازان بود؛ چرا که برای بیشتر ما اولین تجربه کشتی‌سواری محسوب می شد؛ و همچنین در کنار طبیعت‌گردی، لطف و عشق انسان‌های بزرگ را نسبت به جانبازان هم تجربه می کردیم که با تمام وجود ویلچر جانبازان را جابجا می کردند  و این فضا شور و حال خاصی را به همه ما تزریق می کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi