شناسه خبر : 109062
پنجشنبه 17 اسفند 1402 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتخابات ۱۱ اسفند زیر ذره‌بین

معاونت بین الملل قوه قضاییه کجایی؟

فاش نیوز - یکی از عجایب انتخابات در ایران این است که میلیاردها دلار از سوی مدعیان جهانی دمکراسی خرج می شود تا از طریق انواع شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی، مردم ایران را قانع کنند که پای صندوق رای نروند!

این شبکه‌ها در سایر ایام سال هم مشغول ترویج خشونت، تروریسم، ناامیدی، نافرمانی و فحشا در میان اقشار مردم در داخل کشور هستند!

اما عجیب‌تر از این مسئله عملکرد معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه است!!

خوب است این معاونت به افکار عمومی گزارش دهد که تاکنون چه پیگیری‌هایی در زمینه اقدامات ضد انسانی، خلاف قانون و ضد منافع ملی این شبکه‌های مخرب، در مجامع بین‌المللی صورت گرفته است-؟
اصلا صرف نظر از نتیجه اساساً چند شکایت انجام شده و هر کدام در چه مرحله‌ای است؟

به علاوه آیا پژوهشکده‌ها و دانشکده‌های حقوقی مرتبط که ده‌ها میلیارد تومان پول مملکت در آنها صرف انواع رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها و طرح‌ها و پروژه‌ها می‌شود، در دفاع از حقوق مردم ایران در برابر این گرگ‌های رسانه‌ای بین‌المللی چه اقدامات موثری انجام داده‌اند؟

قطعاً نمی‌توان از کنار نقش شبکه‌های ماهواره‌‌ای و مجازی دشمن در کاهش ۱۳ درصدی مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند نسبت به متوسط مشارکت، به سادگی گذشت، بنابراین باید با مطالبه‌گری‌های پیگیر، امور بین الملل قوه قضاییه را نسبت به این موارد پاسخگو نمود.

|| حمیدرضا ابراهیمی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi