شناسه خبر : 109065
شنبه 19 اسفند 1402 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از مادر شهیدان نوروزی‌فر تجلیل بعمل آمد

فاش نیوز - معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استان سمنان از مادر شهیدان نوروزی فر تجلیل کرد.
 
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مادر شهیدان نوروزی‌فر تجلیل کرد

به گزارش «ایثار»، محسن بزرگی روز چهارشنبه به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استان سمنان از مادر شهیدان نوروزی فر تجلیل کرد.

در این مراسم تجلیل که به مناسبت گرامیداشت هفته شهید انجام شد، معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد از مادر بزرگوار شهیدان کیومرث (حسین) و ایرج نوروزی‌فر قدرددانی کرد و صبر و استقامت این مادر شهید را ستود.

همچنین در حاشیه همایش حقوق شهروندی ایثارگری استان سمنان، آیین رونمایی از دو اثر چندرسانه ای فاخر  ملت امام حسین با موضوع شهیدان والامقام کیومرث (حسین) و ایرج نوروزی‌فر و چندرسانه‌ای اخوی عرب با موضوع شهید والامقام حسین عرب عامری با حضور معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi