شناسه خبر : 109072
شنبه 19 اسفند 1402 , 10:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رفع مشکلات حقوقی نمازگزاران جمعه تبریز با کمک بنیاد شهید آذربایجان شرقی

فاش نیوز - میز خدمت معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در اجرای رویداد هزار میز خدمت معاضدت قضایی به مناسبت هفته شهید، در محل برگزاری نماز جمعۀ تبریز برپا و به مشکلات حقوقی آحاد نمازگزاران جمعۀ این کلانشهر به ویژه ایثارگران عزیز رسیدگی شد.
 
رفع مشکلات حقوقی نمازگزاران جمعه تبریز با کمک بنیاد شهید آذربایجان شرقی

به گزارش ایثار، در این میز خدمت که در صحن مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برپا شد، به نمازگزاران، مشاورۀ حقوقی داده شد و مراجعانی نیز که نسبت ایثارگری داشتند ضمن دریافت مشاوره، حسب ضرورت به ادارۀ حقوقی و معاضدت قضائی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی دلالت داده شدند تا درخواستشان از طریق این اداره پیگیری شود.
در این میز خدمت علاوه بر وکلای اداره امور حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، تعدادی از وکلای معرفی شده از سوی کانون وکلای دادگستری استان و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه استان نیز حضور داشتند.
از حاشیه های میز خدمت معاضدت قضایی نماز جمعۀ تبریز، بازدید سرزدۀ تراب محمدی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از این میز، و گفت وگو با وکلا و مسئولان اداره امور حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بود.
معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت هفته شهید رویداد هزار میز خدمت معاضدت قضایی را اجرا می کند که از این تعداد، 54 میز خدمت، سهم آذربایجان شرقی است.
اداره امور حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با همکاری ادارات شهرستانی، طی روزهای گذشته میز خدمت معاضدت قضایی را در دَه ها نقطۀ استان برپا کرده و قرار است آخرین میز استان، در روز بیست و دوم اسفند(روز بزرگداشت شهدا) در گلزار مطهر شهدای وادی رحمت تبریز تشکیل شود.
22 اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شهدا نامگذاری شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران سالانه برنامه‌هایی را با عنوان هفته شهید برگزار می‌کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi