شناسه خبر : 109082
شنبه 19 اسفند 1402 , 10:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امسال که حضرت زهرا(س) به شرهانی می‌آید، شما می‌روید مشهد؟!

فاش نیوز - رضا علیجانی از فرماندهان تفحص در محور فکه و شرهانی می‌گوید: اواخر دهه ۷۰ ایام عید بچه‌ها را برای زیارت شهدا به شرهانی می‌بردیم. بچه‌ها اعتراض کردند و گفتند که هر سال به شرهانی می‌رویم، ایام عید نوروز امسال برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد برویم.

شهید حاج محمود توکلی از فرماندهان گروه تفحص شهدا بود که سال ۱۳۹۸ در جریان تفحص پیکر شهدا به شهادت رسید. حاج رضا علیجانی از فرماندهان تفحص در محور فکه و شرهانی روایتی از مکاشفه‌ای که برای شهید توکلی اتفاق افتاد را اینگونه روایت می‌کند:اواخر دهه ۷۰ ایام عید بچه‌ها را برای زیارت شهدا به شرهانی می‌بردیم. بچه‌ها اعتراض کردند و گفتند که هر سال به شرهانی می‌رویم، ایام عید نوروز امسال برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد برویم.به حاج محمود توکلی این موضوع را گفتم و قرار شد که آن سال به جای شرهانی به مشهد برویم. برنامه‌ریزی‌ها انجام گرفت. ۲ هفته‌ای به ایام عید مانده بود که به مشهد برویم. یکی از سادات محله‌مان آمد و گفت: «می‌خواهید بروید، مشهد؟» گفتم: «چطور؟ ما به کسی نگفتیم که می‌خواهیم به مشهد برویم!» آن سید گفت: «راستش من خواب دیدم که یک شخص نورانی به من گفت: برو به علیجانی بگو این چند سال را در شرهانی بودید، امسال که فاطمه زهرا(س) می‌خواهد به شرهانی بیاید، می‌خواهید بروید مشهد؟!». این موضوع را به حاج محمود گفتم و قرار شد که دیگر به مشهد نرویم.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi