شناسه خبر : 109161
سه شنبه 22 اسفند 1402 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در ایام نوروز به خانواده‌های شهدا سر بزنید و تنهایشان نگذارید

فاش نیوز - مدیرکل دفتر مددکاری و مشاوره بنیاد شهید گفت: در ایام عید از خانواده‌های شهدا بازدید کنید. شهدا متعلق به همه مردم هستند و خوب است بحث تکریم و تجلیل از خانواده ایثارگران در جامعه جا بیفتد.

بهروز بزرگی مدیرکل دفتر مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران، از مردم خواست ایام عید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار کنند.او از تشکیل ۶ تیم از مسئولان بنیاد شهید خبر داد که قرار است ۲۲ اسفندماه همزمان با روز شهید و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگرام از خانواده‌های شهدا در تهران دیدار کنند. بزرگی همچنین تأکید کرد که سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی‌مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و معاونین بنیاد از جمله اعضای این تیم‌ها هستند که قرار است با والدین و همسران ۲۱ تا ۳۰ شهید دیدار داشته باشند که حداقل ۱۸ تای آن‌ها در روز شهید انجام می شود. بزرگی با بیان اینکه این دیدارها در قالب طرح «سپاس» انجام می‌شود، توضیح داد: مدیران بنیاد شهید استان‌ها نیز دیدار با خانواده‌های ایثارگران استان خودشان را به طور مسمتر در برنامه خود دارند. همگی این کار را به طور مسمتر انجام می‌دهیم اما روز شهید به طور خاص انجام می‌شود. مدیرکل دفتر مددکاری بر لزومی مردمی‌سازی طرح سپاس تأکید کرده و از مردم خواهش کرد در ایام عید از خانواده‌های شهدا بازدید کنند. او علت درخواستش را این طور توضیح داد: شهدا متعلق به بنیاد شهید نیستند؛ بلکه متعلق به همه مردم هستند و خوب است بحث تکریم و تجلیل از خانواده ایثارگران در جامعه جا بیفتد. او بیان کرد: خانواده‌های شهدا چشمشان به در است. همسایه‌ها، هم‌محله‌ای‌ها و ... خانواده‌های شهدا باید کمک کنند که آن‌ها تنها نمانند؛ مخصوصا خانواده‌هایی که تنها فرزندشان به شهادت رسیده یا چند شهید داده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi