شناسه خبر : 109185
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 16:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با توجه به تبلیغات سنگین دشمن؛

حضور در انتخابات هوشمندی و درایت ملت بود

مردم با این اعتقاد که انتخابات حق و تکلیف قانونی آنهاست و مسیر پیشرفت کشور را تعریف می کند، پای صندوق رای آمدند...

فاش نیوز - نماینده منتخب مجلس مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رأی نشانه این امر دانست که مردم سرنوشت خود را به اراده دشمنان پیوند نزده و نخواهند زد.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، عباس گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پر شور مردم و ایثارگران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: با توجه به تبلیغات سنگینی که توسط دشمنان این ملت و کشور مبنی بر تحریم، قهر کردن مردم با صندوق های رای و عدم مشارکت صورت گرفت، اما با وجود همه هجمه هایی که ما شاهد بودیم مشارکت و حضور مردم در پای صندوق های رای نشان داد که آنها سرنوشت خود را به اراده دشمن گره نخواهند زد.

عضو کمیسسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم با این اعتقاد که انتخابات حق و تکلیف قانونی آنهاست و مسیر پیشرفت کشور را تعریف می کند، پای صندوق رای آمدند، اظهار داشت: البته آنهایی هم که پای صندوق های رای نیامدند الزاما به معنای مخالفتشان با اصل انتخابات نبود؛ چرا که انتخابات یک فرصت تاریخی درخشان برای یک ملت محسوب می شود.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آنها  ممکن است که گلایه هایی داشته باشند، اما به هر حال همه ما وظیفه داریم که در جهت افزایش اعتماد عمومی و تولید رضایتمندی گام برداریم تا شاهد این موضوع باشیم که مشارکت ها در انتخابات های بعدی سیر صعودی داشته باشد. در این راستا حضور مردم در انتخابات اخیر، با توجه به تبلیغات سنگین دشمن و در مقایسه با نصاب مشارکت در کلیه انتخابات دنیا حاکی از هوشمندی و درایت ملت ایران بود.

اما در مورد جمع‌بندی انتخابات اخیر و تحولات آن باید گفت، تحولش مترتب بر این است که در یک کشوری که انتخابات وجود نداشته باشد دیکتاتوری مستقر خواهد بود. کشوری که انتخابات نداشته باشد، هرج و مرج خواهد داشت و طمع بیگانگان بر مقدرات آن کشور را نخواهیم داشت.

همچنین کشوری که در آن مردم پای صندوق رای می آیند یعنی ناامید کردن بیگانگان و افزایس امید دوستان و تعریف چشم‌انداز برای پیشرفت کشور است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi