شناسه خبر : 109205
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار قاآنی در دیدار رئیس رسانه ملی:

ترس صهیونیست‌ها از عملیات فلسطینیان کرانه باختری در ماه رمضان به اوج خود رسیده است

فاش نیوز - فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی یک ترس همیشگی از عملیات جوانان فلسطینی در ماه رمضان در کرانه باختری داشته است و بدیهی است که این ترس امسال به اوج رسیده است.

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قدردانی از تلاش رسانه ملی در پیشبرد اهداف عالیه نظام به‌ویژه در تبیین مسائل فلسطین اظهار داشت: جغرافیای این حادثه بزرگ، غزه، اما شعاع اثرگذاری‌اش، جهانی است. یک ویژگی مشخص عملیات طوفان‌الاقصی این بود که یک بار، همه کشورها، چه دوست و چه دشمن، امتحان شدند.
وی با اشاره به اینکه سازمان صداوسیما، نقش مهمی در تبیین مسائل برای مردم دارد، افزود: مردم فلسطین طی این ۸۰ سال، همواره مورد هجمه قرار گرفته بودند و فقط دفاع می‌کردند اما به‌تدریج راه جنگیدن عزتمدارانه با دست خالی را آموختند و همه این مفاهیم در واژه «مقاومت» گنجانده شده است.
سردار قاآنی افزود: شاهد آن بودیم که یک ظلم متراکم ۸۰ ساله، طوفانی به راه انداخت و مقاومت مردم مثال‌زدنی شد و رژیم صهیونیستی غافلگیری مطلقی را در این عملیات تجربه کرد.
وی با بیان اینکه برادرانه در کنار جریان مقاومت هستیم، اظهار کرد: هنر ما باید این باشد که در ابعاد مختلف از ظرفیت‌هامان استفاده کنیم؛ رسانه ملی نیز در تبیین وضعیت جنگ، ترسیم شرایط غزه، امیدآفرینی و... می‌تواند نقش‌آفرینی کند.
فرمانده نیروی قدس سپاه عملیات طوفان‌الاقصی را نشانه‌ای بر تغییر آرایش قدرت در جهان دانست و گفت: بهره‌برداری مفهومی در رسانه ملی از آنچه در غزه گذشته حائز اهمیت است. در این میان شبهه‌افکنی‌های بسیاری هم رخ می‌دهد که تحلیل مسائل و رفع شبهات در رسانه ملی اثرگذار بوده و می‌تواند در ادامه مسیر نیز روشنگر باشد.
وی افزود: هر چقدر ظرفیت‌های رسانه‌ای‌مان را توسعه دهیم، می‌توانیم موفق‌تر و اثرگذارتر ظاهر شویم.
به گزارش مهر، سردار قاآنی رسانه ملی را معیار و مبنایی برای روایت مسائل فلسطین دانست و گفت: امیدواریم صدای رسای رسانه ملی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در همه جهان شنیده شود.
فرمانده نیروی قدس سپاه همچنین خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی یک ترس همیشگی از عملیات جوانان فلسطینی در ماه رمضان در کرانه باختری داشته است و بدیهی است که این ترس امسال به اوج رسیده است.
به گزارش تسنیم، وی افزود: از ویژگی‌های عملیات طوفان الاقصی این بود که همه دنیا به‌صورت واقعی امتحان شدند.
سردار قاآنی با اشاره به روحیه رزمندگان فلسطینی گفت: پیام‌های رزمندگان فلسطینی در صحنه نبرد به مذاکره‌کنندگان حماس این است که؛ «ما مقاومت می‌کنیم شما محکم مذاکره کنید».
فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: این رزمندگان با یک ویژگی‌های خاصی این میدان را اداره می‌کنند و توانایی خود را در حدی افزایش داده‌اند که آدم لذت می‌برد.
وی با تحسین طراحی و اجرای عملیات طوفان الاقصی اظهار داشت: جنگ مقاومتی صرفاً با سلاح و ابزار نیست و بایستی ریشه‌های عمیق اعتقادی و معنوی هم در آن باشد.
برخی مجاهدان حماس در طوفان الاقصی مأموریت داشتند پس از حمله به صهیونیست‌ها مقاومت کنند تا به شهادت برسند.
سردار قاآنی گفت: یک‌سوم نیروهای شرکت‌کننده در این عملیات حافظ قرآن بودند و برخی از آنها مأموریت داشتند که پس از حمله به صهیونیست‌ها مقاومت کنند تا به شهادت برسند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi