شناسه خبر : 109224
چهارشنبه 23 اسفند 1402 , 16:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وقتی لبخند رضایت بر لبان دو مادر شهید روستایی نقش می‌بندد

نخستین یادواره مردم پایه این دو شهید والامقام و نصب پلاک افتخار بر روی منزل شهیدان، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، پایگاه بسیج و شورای روستا، مسئولیت اجتماعی بسیج وزارت راه و شهرسازی بعد از ماه مبارک رمضان...

فاش نیوز - همزمان با گرامیداشت روز شهید گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر، با حضور در خانه دو مادر شهید روستایی با اهدای لوح تقدیر از ایثار و فذاکاری های مادران شهیدان حسین امانی و شهید سهراب آیشته تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار ما، گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر به اتفاق دهقان مدیر کانون همبستگی فرزندان شاهد، با سفر به روستای چهل زارعی عجم در فاصله یکصد کیلومتری بندر بوشهر و از توابع شهرستان دشتستان، به اتفاق فرمانده پایگاه مقاومت بسیج روستا، ضمن حضور در منزل خانواده دو شهید از مادران شهید جاویدالاثر حسین امانی و شهید سهراب آیشته با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل کردند.

بر اساس این گزارش در این مراسم، مادران دو شهید روستایی با ابراز خرسندی از این دیدار با دعای خیر خود از گروه جهادی و سازمان مردم نهاد کانون همبستگی فرزندان شاهد تقدیر و تشکر کردند.

بر پایه این گزارش علامه‌زاده مسئول گروه جهادی ایثارگران بدون مرز، دیدار با خانواده معظم شهدا (با اولویت روستاها و حاشیه شهرها) در کنار کارهای عمرانی، فرهنگی، آموزشی و توانمندسازی را از ویژه برنامه های اصلی گروه عنوان و این گونه اقدامات فرهنگی را موجب توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج سبک زندگی شهدا دانست.

علامه‌زاده در این مراسم اظهار امیدواری کرد: نخستین یادواره مردم پایه این دو شهید والامقام و نصب پلاک افتخار بر روی منزل شهیدان، با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، پایگاه بسیج و شورای روستا، مسئولیت اجتماعی بسیج وزارت راه و شهرسازی بعد از ماه مبارک رمضان در روستای چهل زارعی عجم برگزار شود.

 

اینستاگرام
درود بر حاج آقا علامه زاده عزیز که مخلصانه به خانواده شهدا خدمت میکنه انشالله خداوند پشت وپناهش باشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi