شناسه خبر : 109305
یکشنبه 27 اسفند 1402 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره شهدای فاجعه تروریستی ۷ تیردر شهرستان زابل

فاش نیوز - با حضور معاون سیاسی استانداری و جمعی از خانواده معظم شهدا، یادواره شهدای هفت تیر و شهید سیدمحمد تقی حسینی طباطبایی در شهرستان زابل برگزار گردید.
 
برگزاری یادواره شهدای فاجعه تروریستی 7 تیر در بقعه شهید معظم سیدمحمدتقی حسینی طباطبایی
 ایثار سیستان و بلوچستان، یادواره شهدای حادثه تروریستی هفت تیر در بقعه شهید سیدمحمدتقی حسینی طباطبایی و با حضور شریفی مشاور استاندار در امور ایثارگران، ناظری مدیرکل بنیاد استان، ائمه جمعه، روسای ادارات بنیادهای حوزه سیستان، مدیران دستگاه‌های اجرائی و عموم مردم و خانواده شهید معظم سیدمحمدتقی حسینی طباطبایی برگزار گردید.
 معاون استاندار در امور ایثارگران به نقش آفرینی شهید در بدو انقلاب و فداکاری های مستمر شهید اشاره داشت و وجود ایشان را از الطاف پروردگار دانستند.
رضا شریفی به خصوصیات شهید طباطبایی در مباحث فرهنگی و اعتقادی اشاره کرد و اظهار داشت: این شهید والامقام از نظر خلوص معرفتی و اعتقادی و التزام به ولایت فقیه فردی با جایگاه ممتاز در جامعه معرفی شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم ضمن خیر مقدم به مدعوین و با بیان روند کاری و ساماندهی بقعه شهید طباطبایی افزود: ساماندهی و تجهیز بقعه شهید معظم طباطبایی از سری اقدامات مهم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می باشد و قطعا تلاش خواهد شد که مسیر سازندگی این حوزه ادامه یابد و این مکان باید تبدیل به مرکز فرهنگی گردد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه زابل نیز با پرداختن به تفسیر آیه ۱۶۹ سوره آل عمران شهدا را برگزیدگان الهی توصیف نمود و اظهار داشت: بر مبنای این آیه شریفه شهدا زنده‌اند و در نزد پروردگار روزی می خورند و شاهد اعمال و رفتار ما هستند و کاری نباید کرد که روزگاری جلوی شهدا شرمنده نباشیم.
در پایان دلنوشته ای از سوی همسر شهید معظم طباطبایی توسط اعضای خانواده ایشان قرائت گردید و از سنگ جدید مزار شهید نیز رونمایی گردید.
انتهای خبر/



اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi