شناسه خبر : 109368
شنبه 04 فروردين 1403 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس شبکه ملی ایثارگران خبر داد

دیدار دو خادم امام رضا و ایثارگران در محضر امام رئوف

پیرو جلسه شبکه ملی ایثارگران در سال گذشته با ایشان، موضوع واردات ویلچر، تجهیزات، لوازم بهداشتی درمانی مصرفی جانبازان نخاعی و قطع عضو و...

فاش نیوز - رئیس شبکه ملی ایثارگران در حرم ثامن‌الحجج، حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام  با وزیر صمت دیدار کرد.

به گزارش ارسالی از مشهد مقدس، جانباز نخاعی، حسین اسرافیلی، رئیس شبکه ملی ایثارگران و علی‌آبادی، وزیر صمت در حالی که هردو در کسوت خادمی افتخاری حرم حضرت ثامن الحجج هستند، در حال خدمت به زوار آن حضرت با هم دیدار کردند.

حسین اسرافیلی در باره این دیدار به خبرنگار ما گفت:

به لطف و کرم امام رئوف، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۱/۲در حرم مطهر و ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام نایب الزیاره بودیم و دیدار و گفتگو با وزیر محترم صمت آقای دکتر علی آبادی بعد از نماز ظهر در صحن مسجد گوهرشاد انجام گرفت.

اسرافیلی افزود: پیرو جلسه شبکه ملی ایثارگران در سال گذشته با ایشان، موضوع واردات ویلچر، تجهیزات، لوازم بهداشتی درمانی مصرفی جانبازان نخاعی و قطع عضو و... با آقای دکتر علی آبادی مطرح شد و ایشان نیز از صدور دستور ویژه در این خصوص خبر دادند.

رئیس شبکه ملی ایثارگران همچنین از گفت و گو و تبادل نظر در مورد واردات خودرو جانبازان و تخصیص ارز نیمایی با وزیر صمت در این دیدار نیز خیر داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi