شناسه خبر : 109391
سه شنبه 07 فروردين 1403 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در محمودآباد مازندران

شکوائیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مطالبه‌گران برخورد با هنجارشکنان

علی رغم تمام پیگیری‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و امت حزب الله و مطالبه‌گران حجاب برای حل این همه معضلات اجتماعی و فرهنگی و دینی که تبدیل به...

فاش نیوز - گروهی از مردم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مطالبه‌گران مقوله حجاب شهرستان محمودآباد طی شکوائیه هایی خواستار رسیدگی و برخورد مسئولان قضایی و قانونی به هنجارشکنی و رفتارهای زشت و خارج از نزاکت افراد معلوم الحال و برخی مجتمع های تجاری در این شهرستان گردشگرپذیر شدند.

در این نامه

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم قوه قضاییه
دادستان کل کشور
ریاست محترم دادگستری استان مازندران
دادستان مرکز استان مازندران

با سلام و احترام ضمن قبولی طاعات و عبادات، از شهر ساحلی و توریستی شهرستان محمودآباد که اگر اجازه بدهند، اعلام کنیم که ۴۲۹ شهید از این شهرستان برای دفاع از خاک دین و ناموس پرپر شدند، مزاحم اوقات  شریف شما می‌شوم.

ما در این شهر یک مجتمع بین راهی به نام سیمرغ داریم. چند  سالی هست که که اوضاع کشف حجاب،  ترویج آن در پیج شخصی و رسمی مجتمع سیمرغ و گران‌فروشی، و جدیدا روزه‌خواری و بطور اخص، ساخت و ساز در بنای غیرکاربری که حتی قبلاً حکم قلع و قمع او هم صادر شده بود و متاسفانه به طور عجیبی جلوی آن گرفته شد، می‌گذرد.
علی رغم تمام پیگیری‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و امت حزب الله و مطالبه‌گران حجاب برای حل این همه معضلات اجتماعی و فرهنگی و دینی که تبدیل به غده سرطانی برای شهر شده  می‌گذرد، متاسفانه هیچ اقدامی از سوی مسئولین شهرستانی اتفاق نیفتاد.

ولی امروز در تاریخ پنجم فروردین ۱۴۰۳، یک اقدام بی‌شرمانه از جانب مالک مجتمع، آقای ب . ک به اقدامات قبلی ایشان اضافه شد.
ایشان که روزه‌خواری علنی‌اش هم مستند و موجود است، با مشت به صورت مامور زحمتکش آمر به معروف که از اعضای اصلی شورای امر به معروف شهرستان و از زحمتکشان حوزه امر به معروف است که  به همراه چند نفر دلسوزان دیگر با حکم ماموریت به مجتمع رفته بودند زد. رئیس اداره صمت شهرستان هم همراه این گروه بازرسی حضور داشت.
آقای کلانتری به عوامل نگهبان خود هم دستور داد که آنها را به بدترین شکل و بی‌شرمانه‌ترین شکل از مجتمع بیرون بکنند.

از شما انتظار داریم که شخصاً به این قضیه ورود بکنید.

|| امت حزب الله، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مطالبه‌گران مقوله حجاب شهرستان محمودآباد.

دادستان محترم شهرستان محمودآباد.
سلام علیکم
با احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک سال نو  
با یادآوری این عبارت معروف که می گوید: "ترحم بر پلنگ تیز دندان/ ستمکاری بود بر گوسفندان"
برخی از اشخاص نظیر آقای کلانتری و غرفه‌دارانش افراد ناسپاسی هستند که نشان دادند لایق رأفت اسلامی نیستند. از این پس دیگر نگران ارتزاق ایشان نباشید تا خودشان به این درک برسند که باید رزق و روزیشان را به رعایت احکام خدا و قانون نظام جمهوری اسلامی پیوند بزنند؛ نه تقابل با ارزش های دینی و انقلابی!
آن زمان که برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی و دفع هجوم دشمنان خارجی به سرکردگی آمریکا هشت سال دفاع مقدس را با ده ها هزار شهید تجربه می کردیم، هرگز تصور نمی کردیم که روزی برسد با کسانی مواجه شویم که در داخل کشور و شهر و دیارمان همسو با دشمنان قسم خورده دین اسلام و انقلاب و رهبری، جبهه جنگ دیگری را شکل بدهند و حریم های دین و شرافت و انسانیت را کنار زده، ضمن هتک حرمت شعائر دینی، گستاخانه ناهیان منکرات را بی شرف خطاب نمایند.
اکنون حجت بر ایشان تمام شد و نشان دادند که لایق ترحم نیستند و اگر برخورد قاطع با این مسئله صورت نگیرد، هیچکس نخواهد توانست جواب خون های پاک شهدا را که به پای این انقلاب و برای حفظ ارزش های اسلامی به زمین ریخته است، بدهد. ما منتظر اقدام انقلابی شما هستیم تا درس عبرتی برای سایر هنجارشکنان و هتاکان به ارزش های دینی باشد.


|| از طرف مطالبه‌گران شهرستان محمودآباد

اینستاگرام
سلام
با قبولی طاعات عزیزان متن شکوائیه را من خواندم بسیار خوب بود اما بد نبود که مطالبه گران اسمی هم از اختلاص گران می آوردند که بین پدران و پسران رد و بدل میشه وقتی اینچنین مسائل به باد بی خیالی گرفته شود کم کم امر به معروف جایگاه خودش را از دست می دهدوتبدیل به بی هویتی می‌شود خدایا تو داری رسوا میکنی ولی بندگانت سرپوش می‌گذارند خدایا باز هم رسوا بفرما انشاءالله
باسلام واحترام
خانواده شهدا متولی برخورد با بی حجابی نیستند که با برخورد با لجوجان وبیفکران وبی اعتقادان شان ومنزلتشان پایین بیاید مطالبه گری وبرخورد در این حوزه بانهادهای فرهنگی درابتدا وبعد انتظامی وامنیتی بعد قوه مقتدر قهریه است حجاب قانون کشور است وتخطی از آن باید متولی خود را داشته باشد ایثارگران عزیز وخانواده شهدا باید به یک تاسف ومحکوم کردن بسنده کنند چون امر به معروف ونهی از منکر سلسله مراتب دارد نه اینکه هرجا منکر دید خودش بشه ضابط قضایی واوضاع را بدتر وجان خودش ودیگران رو هم به خطر اندازد ایثارگران ومطالبه گران فقط میتوانند در حد یک تذکر ساده درصورتی که در طرف مقابل امید تاثیرگذاری دارند بدهندبرخورد قهری وظیفه حاکمیت است .
این چه رویه غلطی است که متاسفانه در میان برخی افراد انقلابی و ارزشی هم رایج شده که هرکس به این ولنگاری ها و برهنگی های سازمان یافته اعتراضی می کند می گویند از اختلاس هم بگویید. این هم از آن جوزدگی های رسانه ای است که همان ترویج کنندگان فساد و فحشا و ترویج بی عفتی خط داده شده از سوی دشمنان به آن دامن می زنند و متاسفانه ما هم در دام آنها افتاده ایم.
الان دیگر وضع طوری شده که همه از آن سوی بام افتاده اند و باید گفت نیازی به تذکر میارزه با فساد اقتصادی میست چراکه همه با این که خود قوا هم این موارد را افشا و پیگیری می کنند و آنها هم از اجرای قوانین مربوط به سلامت روانی جامعه و آندلسی شدن آن وظیفه خود نمی دانند که وظایف خود را که قانون هعم هست بجا بیاورند
باید به این آقایان مثل دهکردی متذکر شد که برادر عزیز اگر قرار باشد فساد و مشکلات اقتصادی را بهانه مسکوت گذتشتن امری قرار داد آن امر مبارزه با بی حجابی و یرهنگی و هنجارشکنی های سازمان یافته نیست و اینان را نباید رها کرد بلکه باید در مقابل سرقت و دزدی و رشوه و اینطور چیزها سکوت کرد نه اینکه تا حرفی از مقابله با هنجارشکنی می زنیم عده ای که بعضا خودشان هم خرما خورده هستند! صدایشان درمی آید که بابا برید وضع اقتصاد را درست کنید!
غافل از این که هر چیزی جای خودش را دارد و اگر تعلل شود امنیت خانواده خودشان هم از بین خواهد رفت و خودشان هم یدون اینکه بفهمند عفت و حیا که سفارش همه شهدا بوده از خانواده‌شان رخت برخواهد بست.
اینها دشمن دارد تزریق و تبلیغ می کند و سازمان یافته است و چون جلوه گری زنان و دختران و هیزی و چشم چرانی و هوسرانی مردان چاشنی آن است خیلی زود مسری می شودو......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi