شناسه خبر : 30608
سه شنبه 16 دي 1393 , 12:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نصب تندیس شهدای قرآنی

نصب تندیس شهدای قرآنی در یکی از بوستان‌های شهر تهران

 

رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در دومین جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر که پیش از ظهر امروز، 15 دی‌ماه در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد گفت: مجمع گروهای تواشیح تهران که شامل 14 گروه تواشیح است می‌تواند در 22 بهمن به اجرای برنامه بپردازد. ما آمادگی داریم تا این 14 گروه تواشیح مهم تهران بتوانند در مراسم 22 بهمن اجرا برنامه با موضوع قرآن و انقلاب داشته باشند.
وی درباره برنامه‌های سازمان قرآن و عترت بسیج محمد رسول الله (ص) گفت: مرحله نهایی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی که مرحله استانی آن از مهرماه آغاز شده از 18 تا 20 بهمن با حضور 300 نفر از بسیجیان در قم برگزار می‌شود.
وی افزود: در مراسم افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره از خانواده‌های شهدای قرآنی دانشجو که در سراسر کشور شناسایی شده‌اند تجلیل می‌کنیم.
قربانی ادامه داد: رونمایی جلد 2 سوره سرخ که به معرفی شهدای قرآنی می‌پردازد از دیگر برنامه‌های ما در دهه فجر است.
وی با ارائه این پیشنهاد که همزمان با دهه فجر به دیدار 114 خانواده شهدای قرآنی می‌رویم گفت: اگر این اتفاق با مشارکت دستگاه‌های قرآنی رخ نداد حداقل 10 شهید شاخص را انتخاب و با حضور مسئولان دستگاه‌های قرآنی به دیدار خانواده آنها می‌رویم.
وی در بخش پایانی سخنان خود افزود: مستندهایی راجع به شهدای قرآنی تولید کرده‌ایم که از شبکه قرآن و معارف سیما درخواست داریم این مستندها را در یک بخش مجزا پخش کنند.
قربانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: تندیس شهدای قرآنی در یادواره سوره‌های سرخ رونمایی شد و از بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌خواهیم که مسئولیت ساخت و نصب این تندیس در یکی از بوستان‌های قرآنی تهران را عهده‌دار شود.
وی ادامه داد: صحبت‌های اولیه با شهرداری تهران برای نصب این تندیس در بوستان بهاران که بوستانی قرآنی است صورت گرفته و در صورتی که بنیاد شهید مسئولیت آن را بپذیرد این تندیس پس از ساخت همزمان با دهه فجر در بوستان بهاران نصب شود.

 

 

شهیدنیوز

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi