شناسه خبر : 32004
چهارشنبه 29 بهمن 1393 , 08:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشتغال فرزندان شاهد و جانبازان

مسئول امور ایثارگران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 400 نفر از فرزندان خانواده‌های شهدا و جانبازان ،سال 94 در دستگاه‌های دولتی شروع بکار خواهند کرد.

علی پیام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اعلام خبر فوق افزود: در خصوص ارائه خدمات بهتر به جانبازان و خانواده‌های شهدا کارهای خوب و بسزایی انجام شده و دولت ابلاغیه‌هایی را در این راستا به استانداری و دستگاه‌های اجرایی تقدیم کرده است.

 

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در راستای انجام خدمات بهتر به ایثارگران و ایجاد تمامی عوامل حمایتی از خانواده‌های شهدا و جانبازان از جمله مهمترین اقدامات نظارتی امور ایثارگران استانداری به شمار می‌رود.

 

پیام با اشاره به تشکیل جلسات مختلف در قالب شورای هماهنگی امور ایثارگران اظهار کرد: این جلسات به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی هر ماه یک بار تشکیل شده و امورات مربوط به جانبازان در این جلسات پیگیری می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در خصوص نشر و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت این جلسات در تمامی شهرستان‌های استان برگزار شده و فرمانداران هر شهرستان موظف‌اند که تمامی مشکلات مربوط به این قشر ایثارگر را بررسی و در راستای حل آن ها اقدامات لازم را انجام دهند.

 

پیام، فرهنگ‌سازی برای ایجاد روحیه جهادی را از مهمترین عوامل بسترساز این زمینه دانست و بیان کرد: هر اندازه فرهنگ‌سازی در این زمینه بیشتر انجام شود در جامعه بازتاب خوبی خواهد داشت چرا که اصل و بنای جمهوری اسلامی ایران بر پای فرهنگ جهادی بنا شده است.

 

وی ادامه داد: مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی برای تردد جانبازان توسط شهرداری و حمایت‌های لازم در بخش سرمایه‌گذاری مهمترین اقدامات انجام گرفته برای جانبازان و ایثارگران در سالجاری محسوب می‌شود و در صورت بی‌توجهی ارگان‌های دولتی به امور ایثارگران و شهدا توسط استاندار به این اداره‌ها تذکر داده شده و انجام کارهای آنان در اولویت امر قرار می گیرد.

اینستاگرام
پدرم جانباز10درصداست امامسئولان حتی کارتش راتعویض نمی نمایند
استانداری گیلان مقام اول دربی توجهی به جانبازان بدست آورده مارا به توخیری نیست شرمرسان دراستان گیلان مسولین دست به دست هم هرچه سنگ است جلوی راه ایثازگران میگذارند تا با تمام نیرو ایثارگران تحقیر کنند
من متاسفم كه دولت از يك طرف اشتغال فرزندان جانباز را در بوغ كردده و از طرفي ما كه تمام كارهاي استخداممون را به اتمام رسونديم گفتند به علت اينكه از تاريخ92/8/1گزينش شديم بلاتكليف باشيم ما با كلي اميد و ارزو كارهامونو انجام داديم حالا اين نه قانوني است و نه عادلانه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi