شناسه خبر : 32009
چهارشنبه 29 بهمن 1393 , 10:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بررسی مسایل بیمه ایثارگران

جلسه راهبردی مدیران کل سه دستگاه اجرایی بنیاد شهید و امورایثارگران، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت بیمه ایران در لرستان تشکیل و مسایل مربوط به بیمه ایثارگران در بیمارستان های دولتی استان بررسی شد.

بررسی مسایل بیمه ایثارگران در بیمارستان های دولتی لرستان
 

به‌گزارش «ایثار»، جلسه راهبردی مدیران کل سه دستگاه اجرایی بنیاد شهید و امورایثارگران، دانشگاه علوم پزشکی و شرکت بیمه ایران در لرستان برگزار شد.

روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در این جلسه ‌به توضیح مسائل مربوط به قرار دادهای بیمه تکمیلی ایثارگران پرداخت و گفت: برای همه ایثارگران لرستانی سرانه بیمه ای پرداخت می شود ولی ایثارگران ما به همه امکانات پزشکی دسترسی ندارند و از حداقل منابع در این استان محروم هستند.

روشنی‌ با اشاره به اینکه همه اقشار مردم نیازمند خدمات در بخش درمان هستند و کار در حوزه درمان، کار خداپسندانه ای است، افزود: پیشنهاد می کنم طرح «سپاس» را پررنگ تر به اجرا درآوریم و از ایثارگران بستری در بمارستان عیادت شود، کلاس های دانشگاه علوم پزشکی مزین به نام مبارک شهدا شود و همراه با عکس و فرازی از وصایای شهدا نصب العین دانشجویان قرار گیرد.

کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: بنا به اهمیت موضوع همراه با تمامی همکاران در این جلسه حاضر شده ایم و هدفمان رفع مشکل درمان ایثارگران است.

شاهپور جمشیدی مدیرشرکت بیمه ایران گفت: با تعدای از بیمارستان های خصوصی و دولتی قرارداد بسته ایم و از فردا با مراجعه به تمامی بیمارستان های سطح استان اعم از خصوصی و دولتی قرار داد می بندیم .

جمشیدی گفت: فرانشیز، کارمزد و...در این قراردادها حذف شدند و مصوبه دولت را به طور کامل اجرا خواهیم کرد.

در پایان قنبری معاون درمان بنیاد استان لرستان گفت:هدف از برگزاری این نشست رایزنی در خصوص مشکلات فی مابین در حوزه اشتغال ومددکاری ،عقد قرار داد با بیمارستان های دولتی سطح استان وچگونگی استفاده بهتر جانعه ایثارگری از خدمات توان بخشی فرهنگی ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

در این‌جلسه مشکل بیمه‌ای ایثارگران با بیمارستانهای دولتی‌ بررسی و برطرف شد.

اینستاگرام
لرستان همواره محروم تر از دیروز
متاسفانه هیچ گاه به پتانسیل های این استان توجه نشده است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi