شناسه خبر : 33245
شنبه 15 فروردين 1394 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لزوم حمایت ریشه‌ای از راهیان نور

معاون سازمان زنان و دفاع مقدس گفت: حمایت‌ها از راهیان نور باید به طور ریشه‌ای و مستمر باشد در حالیکه حمایت‌ها مقطعی شده است و دلیل اصلی آن تغییر مدیران است.

به گزارش ایسنا، فرشته حشمتیان با بیان اینکه دشمن از ورود جوانان در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب، امام و رهبری وحشت می‌کند،گفت: قطعا اقدامات آنان به واسطه تبلیغات سوء به منظور دور کردن اذهان از مسیر ارزش‌ها خواهد بود ولی غافل از اینکه ورود جوانان به سرزمین ارزشمند راهیان نور منجر به گره خوردن جوانان با فضای دفاع مقدس و یادآوری اعتقادات، اخلاقیات و ارزش‌هاست که در واقع تعهد این جوانان را نسبت به پاسداری از نظام بیشتر می‌کند.

 

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی گفت: عزیزانی که به سفر راهیان نور می‌روند بعد از بازگشت، توشه‌ای معنوی با خود دارند که امنیت آنان را در پذیرش آسیب‌ها بیشتر می‌کند، در اصل این اردوی زیارتی راهیان نور جوانان را در مقابل آلودگی‌ها و آسیب‌های اجتماعی تجهیز کرده و به آنان قداست و پاکی خاصی می‌بخشد که همین موضوع باعث ترس دشمن و تبلیغات منفی ماهواره‌ای آنها شده است.

 

حشمتیان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود حمایت بیشتری توسط دولتی‌ها از اردوی راهیان نور شود، افزود:حمایت‌ها باید به طور ریشه‌ای و مستمر باشد در حالیکه حمایت‌ها مقطعی شده است و تصور می‌کنم دلیل اصلی آن تغییر مدیریت‌هاست، درواقع در تغییر دولت‌ها که منجر به تغییر مدیران می‌شود باید استمرار برنامه مدیران قبلی در موضوع راهیان نور وجود داشته باشد و یا حتی برنامه‌های قبلی را تقویت کنند اما متاسفانه در مواردی مدیران سرگرم اصلاح برنامه‌ها می‌شوند و این خود، بخشی از برنامه را متوقف می‌کند.

 

وی در خاتمه اظهار کرد: لازم است ستاد مرکزی راهیان نور برنامه‌ای متفاوت داشته باشد تا برنامه راهیان نور دستخوش برنامه‌های اجرایی بر اساس سلایق مدیران نباشد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi