شناسه خبر : 37851
یکشنبه 05 مهر 1394 , 13:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرماندهان ایرانی همکاری با آمریکا علیه داعش را به سخره گرفتند


شبکه سی‌ان‌ان گفت فرماندهان ارشد نظامی ایران، پیشنهاد همکاری با آمریکا را به سخره و استهزا گرفتند.
فردریک پلیگتن ضمن تهیه گزارشی از مراسم رژه نیروهای مسلح در تهران گفت: فرماندهان ارشد رده‌های مختلف نظامی ایران، همکاری این کشور با آمریکا در مقابله با گروه تروریستی داعش را به سخره گرفتند. مقامات سیاسی و نظامی ایران در گفت‌وگو با ما، آمریکا را مسبب و مسئول ایجاد گروه تروریستی داعش می‌دانند.
وی در ادامه گزارش خود افزود: مقامات ارشد نظامی و رهبران سیاسی ایران همچنین معتقدند کارزار حملات هوایی به سرکردگی آمریکا برای ریشه‌کن کردن داعش در منطقه کاملاً بی‌اثر بوده است. سرلشکر «حسن فیروزآبادی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، درباره همکاری نظامی بین تهران و واشنگتن به CNN گفت «باید آن را در خواب ببینید. آمریکایی‌ها یکی از به وجود آورندگان گروه تروریستی داعش هستند.» سرلشکر فیروزآبادی افزود: «مقام‌های آمریکایی مزورانه دو نقش بازی می‌کنند؛ در سیاست و امنیت دروغ می‌گویند.»
سی‌ان‌ان خاطرنشان کرد: میانه‌روها در ایران امیدوارند توافق هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی به عصری جدید از همکاری بین این کشور و غرب منجر شود، اما بی‌اعتمادی به آمریکا در ایران، که سال‌هاست به عنوان شیطان بزرگ به سخره گرفته می‌شود، به شدت عمیق است.
دریادار پاسدار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم به ‌CNN گفت «آمریکایی‌ها ماهیتی کاملاً متفاوت با ما دارند. این اختلاف‌ها هرگز به ما اجازه نمی‌دهد با یکدیگر همکاری داشته باشیم.»
سردار «محمدرضا نقدی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز به خبرنگار CN N گفت که به باور وی «آمریکایی‌ها در توافق هسته‌ای حقه‌ای سوار کردند تا ما را فریب دهند، ما باید بسیار مراقب باشیم.»
امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران نیز در رژه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با CNN گفت: آمریکایی‌ها باید لحن تهدیدآمیز خود را تغییر دهند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi