شناسه خبر : 40229
چهارشنبه 25 آذر 1394 , 15:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین مهلت ثبت نام خادمین شهدا

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: ثبت نام خادمین شهدا ویژه نوروز 95 از 22آذر آغاز شده و تا 3 دی ماه ادامه دارد.

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت:خادم الشهدا یکی از عرصه های مهم و تاثیر گذار در عرصه راهیان نور است که با ترویج ان شاهدیم هر ساله تعداد بسیار زیادی از جوانان داوطلبی خود را برای این امر اعلام می کنند.

وی ادامه داد: جوانان کشور با توجه به تاثیرگذاری این عرصه تماس های زیادی برای ثبت نام و خادمی در یادمان های راهیان نور نوروزی داشته اند و از مهر ماه 93 خادم کوله بار برای همین منظور و ثبت نام از خادمین فعال شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: ثبت نام خادمین شهدا ویژه نوروز 95 از 22آذر آغاز شده و تا 3 دی ماه ادامه دارد.

حاجی رحیمی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال هر ساله در ثبت نام خادمین الشهدا، پیش بینی کرده ایم امسال حدود 20 هزار نفر در این ثبت نام شرکت کنند.

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: نکته ای که اینجا مطرح است این است که باید یک هماهنگی میان ما با دستگاه های دیگری که در منطقه یادمان ها را مدیریت می کنند باشد و اعزام ها با ارتش، ناجا، وزارت جهاد کشاورزی و سپاه های استانی هماهنگ باشد و این غیر از 13 یادمانی است که در اختیار مستقیم خود قرارگاه مرکزی است.

وی در پایان گفت: البته تعداد زیادی از یادمان ها و اردوگاه ها هم در اختیار سپاه های استانی است و از این جهت سپاه های استانی هم تعدادی خادم جدا از ساختار کوله با را استفاده می کنند.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi