شناسه خبر : 40358
دوشنبه 30 آذر 1394 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قراردادهای بیمه ایثارگران

معاون بهداشت و درمان بنیاد گفت: معاونان بهداشت و درمان سراسر کشور باید با مطالعه دقیق قرارداد بیمه از خدمات قابل ارائه به جامعه شاهد و ایثارگر آگاهی کامل داشته باشند.

عبدالرضا عباسپور در بیست و یکمین سمینار معاونین بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور که از روز شنبه 28 آذرماه 94 به مدت دو روز در حال برگزاری است، گفت: ارائه خدمات درمانی در بنیاد به دو روش درمان مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که 85 درصد این خدمات به صورت غیر مستقیم و خرید خدمت از شرکت های بیمه ای انجام می شود و در حدود 12 سال گذشته این خدمات از طریق شرکت سهامی بیمه ایران انجام شده است.

وی با بیان سیاست ها و اهداف بنیاد در زمینه درمان، گفت: رعایت دقیق قوانین و ضوابط، عدم تصدی گری و برون سپاری با تاکید بر تامین خدمات، صرف بهینه بودجه، رضایت مندی جامعه شاهد و ایثارگر، عدالت در خدمات، تعامل همه واحد ها و جلوگیری از هدررفت سرمایه ها با هدف ارتقا سطح سلامت جامعه شاهد و ایثارگر از جمله اهداف معاونت بهداشت و درمان در زمینه ارائه خدمات درمانی به ایثارگران است.

عباسپور با بیان اینکه این معاونت از مهم ترین و حساس ترین واحدهای بنیاد و مرتبط با جان و روان ایثارگران است، گفت: تاخیر در خدمات رسانی این حوزه صدمات جبران ناپذیری برای بنیاد در پی دارد. درمان، اولولیت اصلی جامعه شاهد و ایثارگر است و رضایت از این بخش سایر خدمات را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید با تأکید بر اینکه با سلامت جسمی و روانی کامل ایثارگران، سایر خدمات بنیاد برای آنها معنادار می شود، گفت: خوش خلقی، رعایت صبر، متانت و در نظر گرفتن شآن ایثارگران و احساس همدلی و هم دردی با آنها باید در مراجعات حضوری و غیر حضوری در نظر گرفته شود.

عباسپور تاکید کرد: سرکشی و عیادت از ایثارگرانی که نیاز درمانی خاص دارند، توجه به اقتصاد مقاومتی و مدیریت درمان، شناسایی افراد نیازمند به مراقبت درمانی در منزل، نظارت بر کیفیت خدمات شرکتها، ثبت اطلاعات ویزیت در منزل و پایش در سجایا، توجه به خدمات اورتز و پروتز با هماهنگی شرکت متد، مانیتورینگ بیماران بد حال، انجام اقدامات پیشگیرانه برای گروه های پر خطر، توجه به برنامه های آموزشی و اجرای پایش تخصصی جانبازان، نظارت و همکاری در مدیریت و عملکرد مراکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار باید توسط ادارات کل بهداشت و درمان در استانها مد نظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مفاد قراداد بیمه تکمیلی، ملاک ارائه خدمات است، گفت: معاونان بهداشت و درمان سراسر کشور باید با مطالعه دقیق قرارداد بیمه از خدمات قابل ارائه به جامعه شاهد و ایثارگر آگاهی کامل داشته باشند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
سلام ببعد چندین سال تازه به فکر افتادید خدمت مناسب ایثارگران را ارزیابی کنید اایا نمشود همان خدمات ناقص را بیمه تکمیلی بدهید درزمان مناسب اشکالات بررسینه اصل مسله ندهید الا حدودا 6ماه است هیچ خدماتی نمدهند وهر سال هم اینطور عمل میکنید چون مظلوم تر وبی سر وصدا تر ایثارگران وخانواده شهدا ایا این کار درادارات ویا سازمان دیگری انجام میشودلااقل اجازه دهید ایثارگرانشاغل از خدمات تکمیلی محل کار خود استفاده کنند هرچند میدانم این حرفها اثری ندارد برشما کار هرساله انجام مدهید اهمیتی به حرف کسی نمدهید والسلام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi