شناسه خبر : 44241
چهارشنبه 25 فروردين 1395 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز انقلاب به شهادت رسید

جانباز انقلاب، علی پاشایی شب گذشته در بیمارستان ساسان بر اثر ناراحتی کلیوی به شهادت رسید.

فاش نیوز : جانباز انقلاب اسلامی علی پاشایی شب گذشته در بیمارستان ساسان به شهادت رسید.

بنا براین گزارش، علی پاشایی جانباز 70% قطع نخاع و از جانبازان مقیم آسایشگاه امام خمینی(ره) که به علت نارسایی کلیوی در بیمارستان ساسان بستری بود شب گذشته به کاروان شهدا پیوست و همنشبن مولا و مقتدایش اباعبدالله الحسین علیه السلام شد.

جانباز پاشایی در دوران انقلاب به افتخارجانبازی نائل آمده بودوسال ها درکنارهمسرش زندگی میکرد ولی در چندسال گذشته به دلیل بیماری همسرش در آسایشگاه امام خمینی سکونت داشت.

مراسم تشییع پیکر جانباز شهید پاشایی فردا صبح از مقابل منزل آن شهید واقع در فلکه دوم صادقیه،ابتدای خیابان کاشانی،بوستان یکم، کوچه شهید شهبازپور پ6 واحد 6 جنوبی به سمت بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

لازم به ذکر است که جانباز پاشایی متولد همدان بود و در سن 23 سالگی در درگیری با ساواک جانباز شد و فقط یک دست ایشان کار می کرده که ازچندسال پیش دچار ناراحتی کلیوی شده بود و هفته ای 3 روز دیالیز می شد. از این جانباز گرانقدر دو فرزند پسر و دختر به یادگارمانده است.
گفتنی است تشییع پیکر پاک این جانباز شهید فردا از مقابل منزلش واقع درفلکه دوم صادقیه، ابتدای کاشانی، بوستان یکم،  شهید شهباز پور،  پلاک 6 واحد 6جنوبی، به سمت بهشت زهرا انجام می شود.


"فاش نیوز" شهادت این جانبازعزیزرا به جامعه ایثارگر و خانواده محترم این شهیدِسعیدتبریک و تسلیت می گوید.

کد خبرنگار: 22
اینستاگرام
خداوند با شهدای دفاع مقدس و در جوار سیدالشهدا ع محشورشان بفرماید.

سلام بر شهیدان
شهادت هنر مردان خداست . روحش شاد راهش پر رهرو باد .
نمیتوانم چطور میتوانم با فاش نیوز درد دل کنم .وبرایشان عکس برادر شهیدم که 25-1 -95 بشهادت رسید مقاله بنویسم ایشان جانباز ن%D
با سلام
برادر
از طریق راه های تماس با سایت، تلگرام، ایمیل می توانید عکس و مطلب بفرستید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi