شناسه خبر : 45395
جمعه 24 ارديبهشت 1395 , 12:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مسابقات ورزشی در 3خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه سوم خرداد در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه سوم خرداد در آذربایجان غربی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی از برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ویژه سوم خرداد در استان خبر داد.

مهدی فعال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مسابقات ورزشی و فرهنگی مختلف برای زنده نگه داشتن حماسه‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات بیت‌المقدس در آستانه این روز برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به این نکته که در آستانه فرا رسیدن سوم خردادماه به عبارت دیگر آزادسازی خرمشهر قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: برای نکوداشت این روزها به صورت جدی و مستمر باید برنامه‌های مختلفی را به مرحله اجرا گذاشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در ادامه دیدار با جانبازان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس در مناطق مختلف آذربایجان غربی و همه شهرستان‌ها، پرداختن به تبلیغات محیطی و شهری در همه مناطق استان را مورد توجه قرار داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متنوع برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی برگزاری مسابقات فوتسال ویژه فرزندان شهدا به نام گرامی‌داشت شهدای سوم خرداد، اردوی کوهنوردی جانبازان در همه شهرستان‌ها و ... را مورد اشاره قرار داد، گفت: برای ایجاد نشاط اجتماعی بین مردم این سری برنامه‌ها را تدارک داده‌ایم.

وی به برگزاری اردوی کوهنوردی جانبازان در همه شهرستان‌ها به صورت خودجوش در روز سوم خرداد اشاره کرد و ادامه داد: امسال بنیاد شهید استان در برپایی باشکوه این آئین ورزشی و فرهنگی مشارکت می‌کند.

فعال با اشاره به برگزاری آئین قرائت زیارت عاشورا با حضور جانبازان شهرستان‌های استان، برپایی همایش پیاده‌روی در شهرستان‌های تابعه و ...، خاطرنشان کرد: برای توسعه کمی و کیفی برنامه‌های سازمان به صورت جدی تلاش می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 22 اردیبهشت ماه مصادف با چهارم شعبان به عبارت دیگر میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) را پشت‌سر گذاشته‌ایم، بیان داشت: برای گرامی‌داشت این روز فرخنده برنامه‌های مختلفی اجرا شد.

وی با اظهار اینکه از 22 اردیبهشت ماه امسال تا سوم خرداد ماه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به مرحله اجرا گذاشته می‌شود، ادامه داد: از ایده‌های صاحب‌نظران و کارشناسان در این زمینه استفاده لازم به عمل می‌آید.

وی بر ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار، شهادت و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: نه‌تنها در مناسبت‌های خاص سال بلکه در همه ایام این قبیل مباحث را در کانون توجه قرار می‌دهیم تا اینکه نسل جدید با روحیه مقاومت، پایداری و ایستادگی پرورش پیدا کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت ورود سازمان‌های مختلف به ویژه نهادهای فرهنگی در غنی‌سازی فرهنگ عمومی تأکید و تصریح کرد: باید تعامل مورد انتظار در این زمینه صورت گیرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi