شناسه خبر : 45601
سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جنگاوران آمریکا دستمایه تبلیغات انتخاباتی

موضوع رسیدگی به مشکلات جنگ آوران و مصدومان جنگی درآمریکا دستمایه شعارها و تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری این کشور شده است.

فاش نیوز -  موضوع رسیدگی به مشکلات جنگاوران و مصدومان جنگی درآمریکا دستمایه شعارها و تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری این کشور شده است.

برپایِه این گزارش، «دونالد ترامپ»، کاندیدای حزب جمهوری‌خواه و رقیب احتمالی هیلاری کلینتون از حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا طی مصاحبه‌ای اعلام کرد دستورالعمل‌هایی که او قرار است اجرایی کند، در صورت انتخاب شدن وی به‌عنوان رئیس‌جمهور به‌سرعت آن‌ها را اجرایی خواهد کرد.

طبق جزئیاتی که دراین‌باره منتشرشده است، حزب جمهوری‌خواه آمریکا (GOP) به‌عنوان یک حرکت پیشتاز در این زمینه، قصد خصوصی‌سازی بنیاد امور جنگاوران و تمایل تغییر جهت به یک مدل بیمه را دارد.

دونالد ترامپ می‌گوید: بخش مراقبت و سلامت بنیاد جنگاوران، به‌شدت شکسته شده است و این هفته بخش مبارزات انتخاباتی دستورالعمل‌هایی که او قرار است اجرایی کند را منتشر کرده‌اند که در صورت انتخاب شدن وی به‌عنوان رئیس‌جمهور به‌سرعت آن‌ها را اجرایی می‌کند. وی اشاره‌ای کوتاهی نیز به جزییات این مسئله کرده است.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان قصد دارد VA(بنیاد امور جنگاوران) را به‌سوی خصوصی‌سازی و حتی حرکت آن برای تبدیل‌شدن به بیشتر از یک خط ارائه‌دهنده بیمه مدل به‌جای یک سیستم بیمارستانی یکپارچه ببرد.

سام لوویس کولیس، مشاور و سرگروه اول ترامپ می‌گوید: ترامپ در این مصاحبه از رقیب خود پیشی جست و در این بخش او را مغلوب ساخت.

«ما کیفیت مراقبت‌ها را از بالا به پایین می‌خواهیم «

لوویس در مصاحبه‌ای گفت: این بدان معناست که اگر ما نوعی از خصوصی‌سازی اجاره‌ای یا مدیر را داشته باشیم، دیگر اشتباهی درزمینهٔ مراقبت از مصدومان جنگی وجنگاوران نخواهیم دید.

وی اظهار داشت: اولویت نامزدش، دادن خدمات بهداشتی به‌موقع و باکیفیت به جنگاوران در موقعیتی نزدیک به محل زندگی آن‌هاست.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi