شناسه خبر : 73758
شنبه 16 فروردين 1399 , 23:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تعطیلی سینماها و اخراج پرسنل سالن‌های سینما

فاش نیوز- سالیانی‌ست که اکران نوروز جزو بهترین زمانهای نمایش به شمار می‌آید و سینماها در این ایام بهترین فروش را دارند و سانسهای نمایش تا نیمه های شب برقرار بوده و پرسنل سینماها با رعایت احترام میزبان مخاطبان بوده اند و صاحبان سینماها و فیلمهای اکران نوروز هم فروش قابل توجهی داشته اند و به این صورت روزهای بی رونقی سینماها جبران می‌شد. اما امسال با شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفند با تصمیم دولت و ستاد پیشگیری به طور ناخواسته کلیه سینماها ناچار به تعطیلی شده اند و ضرر قابل توجهی داشته اند اما با خبر شده ام چند تن از مالکین پردیسها و سینماها به پرسنل خود گفته اند که از اول فروردین ۹۹ دیگر کارمند آنها نیستند و به وزارت کار بروند و تقاضای بیمه بیکاری کنند.

سوال اینجاست آیا پرسنل باعث تعطیلی سینماها شده اند؟ آیا این مشکل فقط مختص سینماهاست؟ در این شرایط که حتی مالکین از مستاجرین اجاره نمی‌گیرند و کمپینهای مهربانی تشکیل شده است آیا سزاوار است که این پرسنل زحمت کش به خاطر یک مشکل عمومی و همه گیر در این شرایط ناهموار اقتصادی استرس بیکار شدن هم داشته باشند؟ یادمان باشد اکثراً متأهل و دارای خانواده هستند. ای کاش مالکین محترم سینماها مثل همیشه از خود بیشتر مهربانی به خرج بدهند و این عزیزان را در این شرایط از کار بیکار نکنند، در نظر داشته باشیم این مشکل و گرفتاری به زودی ان‌شاءالله حل می‌شود و سینماها دوباره رونق می‌گیرند.

* منبع: سینماسینما

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi